24 mei 2008.R1ALAIN wrote:Veel succes en laat de data maar weten
Ik dacht dat je dat al wel opgemerkt had
Post by herder levi »
24 mei 2008.R1ALAIN wrote:Veel succes en laat de data maar weten
Ik bedoelde ook geen vgl. met de regiotoer hoor is trouwens niet te vergelijken met wat jullie van plan zijn. Tegen eind mei begint 't al langer klaar te worden iedereen raakt wel voor donker binnenlevi wrote:Ik denk dat de vergelijking regiotoer/herdertocht niet echt opgaat.Ik denk dat wij een pak meer off-road gaan presenteren om van de hoogtemeters maar te zwijgen...Met een gemiddelde snelheid van 15 km/h zijn jullie toch 8 uur onderweg,tel daarbij nog de bevoorrading...We zouden graag iedereen, voor het donker wordt ,binnen hebben.Gweñito Gafotas wrote:Als er in de Regiotoer plaats is voor een 130km versie, dan zie ik niet in waarom jullie er geen 120 kunnen van maken![]()
Ik veronderstel dat er, eens jullie beslissen voor de 120 te gaan er ook een 100km tocht komt? Voor velen is dat de magische grens hè
Post by the sentinel »
Post by herder levi »
We hadden een tocht van 145 km op plan maar dat is wat van het goede teveel,vandaar dat er wat af moet...En we trachten echt niet aan 100 of 120 te komen door er veel asfalt in te steken,integendeel,we zoeken alle off-road stukken op...Zwaar en pittig wordt het toch gelijk welke afstand het gaat worden...Willy D wrote:staar jullie aub niet blind op afstand...liever een 80 uitdagende km's dan extra te verlengen met 20 km asfalt om persé aan die 100 te geraken.
Mijne voorkeur: ne +120 km
Post by herder levi »
De tocht staat al volledig op gps,nu enkel nog de goedkeuring verkrijgen...Gweñito Gafotas wrote:In ieder geval veel succes met het bedenken van een mooie tocht, mij mag je bij leven en welzijn al opschrijven
als ge mij beloofdlevi wrote:We hadden een tocht van 145 km op plan maar dat is wat van het goede teveel,vandaar dat er wat af moet...En we trachten echt niet aan 100 of 120 te komen door er veel asfalt in te steken,integendeel,we zoeken alle off-road stukken op...Zwaar en pittig wordt het toch gelijk welke afstand het gaat worden...Willy D wrote:staar jullie aub niet blind op afstand...liever een 80 uitdagende km's dan extra te verlengen met 20 km asfalt om persé aan die 100 te geraken.
Mijne voorkeur: ne +120 km