's Avonds...

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Post Reply
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

allé hup, mijn werk peeceetje ligt al af, nu nog den dezen uitkrijgen en dan nog de tv uitkrijgen #-o. Ma et betert toch. Kben gisteravond om 23.00 in mijn bed gekropen zware week gehad en niks gerecupereerd in' 't weekend.
Trouwens mijn vrouwke wilde ook eens iets 'samen doen' op een zondagnamiddag (zij vindt samen in de zetel hangen nie goe genoeg). Kben dus na een TT van 47 km, 2 leffes, nen hoop stoofvlees en frieten en nog 2u kuisplezier aan mijn fiets nog eens anderhalf uur gaan zwemmen. Derna wist madam dat het braderie was, dus daar ook nog eens anderhalf uur rondgeslenterd (en wa oliebollen in mijn botten gespeeld). Thuisgekomen, nog een lefke uitgehaald en in de zetel gaan hangen. Na 5 minuten lag ik al te ronken... :P Toen begon mijn avondritme weer maar kheb toch t verstand gehad om om 23.00 te gaan pitten.

Mijn madam heeft trouwens een heel geslaagd weekend gehad hoor :^o . Eerst is ze van haar ladder getotterd bij het kuisen van de ramen, dan heeft ze me de velg van mijn auto eens het trottoir bijgewerkt (of was het omgekeerd #-o ) en heeft ze bij deel 2 van de kuiswerkzaamheden nog eens haar gsm in haar ketel laten vallen. Komt nog eens daarbij dat ik sinds dit weekend mijn huidig fietsrek niet meer kan gebruiken, dus ook een nieuw zal moeten kopen voor mijn volgende TT.
Al een sjans dat een weekend maar 2 dagen duurt!
Antonio's pizza
Mountainbiker

Post by Antonio's pizza »

Heb precies ook wat te weinig geslapen, deze voormiddag op het werk zag ik plots dat ik een grijze en een zwarte sok aanhad :lol: =D>
Subject Alpha
Mountainbiker
Location: Thompson Pro-Team, Duke, X9, Speed Dail SL, Truvativ

Post by Subject Alpha »

hmm, ik ben weer is heel de nacht opgebleven voor een NFL wedstrijd live te zien.

Cowboys 25 - Bills 24. Het was het waard :)
Antonio's pizza
Mountainbiker

Post by Antonio's pizza »

Ik ben ooit eens naar een UCLA football match gaan zien, halverwege ben ik vertrokken want je kon dus nooit zien waar de bal was, we kenden niets van de regels en dat spel lag veel te veel stil. Enkel de cheerleaders waren vrij interessant, maar die stonden vooral aan de block van de UCLA studenten en wij zaten aan de overkant. Bah, football is boring. Geef mij maar basketball.
Kayser Söze
Mountainbiker

Post by Kayser Söze »

Max Power wrote:allé hup, mijn werk peeceetje ligt al af, nu nog den dezen uitkrijgen en dan nog de tv uitkrijgen #-o. Ma et betert toch. Kben gisteravond om 23.00 in mijn bed gekropen zware week gehad en niks gerecupereerd in' 't weekend.
Trouwens mijn vrouwke wilde ook eens iets 'samen doen' op een zondagnamiddag (zij vindt samen in de zetel hangen nie goe genoeg). Kben dus na een TT van 47 km, 2 leffes, nen hoop stoofvlees en frieten en nog 2u kuisplezier aan mijn fiets nog eens anderhalf uur gaan zwemmen. Derna wist madam dat het braderie was, dus daar ook nog eens anderhalf uur rondgeslenterd (en wa oliebollen in mijn botten gespeeld). Thuisgekomen, nog een lefke uitgehaald en in de zetel gaan hangen. Na 5 minuten lag ik al te ronken... :P Toen begon mijn avondritme weer maar kheb toch t verstand gehad om om 23.00 te gaan pitten.

Mijn madam heeft trouwens een heel geslaagd weekend gehad hoor :^o . Eerst is ze van haar ladder getotterd bij het kuisen van de ramen, dan heeft ze me de velg van mijn auto eens het trottoir bijgewerkt (of was het omgekeerd #-o ) en heeft ze bij deel 2 van de kuiswerkzaamheden nog eens haar gsm in haar ketel laten vallen. Komt nog eens daarbij dat ik sinds dit weekend mijn huidig fietsrek niet meer kan gebruiken, dus ook een nieuw zal moeten kopen voor mijn volgende TT.
Al een sjans dat een weekend maar 2 dagen duurt!
wie kuist er nu direct zijne velo perfect na het fietsen. Enkel freaks doen dat.

gewoon x afspuiten met de slang en de rest doen we later wel ...
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

Kayser Söze wrote:
wie kuist er nu direct zijne velo perfect na het fietsen. Enkel freaks doen dat.

gewoon x afspuiten met de slang en de rest doen we later wel ...
dan ben ik maar een freak :P. Ik spuit mijn fiets af aan de afspuitstand. Als ik de ketting derna niet deftig insmeer dan roest hij. Maar als ik hem direct insmeer moet ik dat vet er na een paar dagen terug afwrijven omdat ik mijn fiets wil kuisen.
Ik sta er op dat alles blinkt (behalve mijn frame, het is mat gelakt en dat is echt heel moeilijk proper te krijgen). Mijn ketting ligt er nu bijna 4500 km op en nog steeds blinkt hij (er zijn wel al een paar roestplekjes zichtbaar, maar verder ziet hij er nog goed uit).

Goed materiaal dat je goed onderhoudt ziet er niet alleen beter uit, het draait ook beter en het gaat langer mee.
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Je spaart er trouwens ook geld mee uit :wink:
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

maar je krijgt er een hele hoop gezaag voor in de plaats...

-"zeg in de tijd da gij uwe velo proper maakt kan ik heel den auto wassen, en dien is zoveel groter"
-"awel, waar wacht ge nog op dan?"
-VLAM deur dicht... en dendeze heeft de buitenwacht
:-D
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

voila hier zijn we weer op onze vaste avondafspraak. De stomende metal van Whiplash zindert nog na in mijn koptelefoon, en ik denk nog niet meteen aan slapen (eerst nog twee artikels schrijven #-o )
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

ei waar zitten die plooiers hier allemaal???!

Kga de eerste tram nemen naar bedliggem denk ik, tis hier toch leeg.
Post Reply