31/10/2007 - Avondrit Zele - halloween

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
iceman321
Kerstman

Post by iceman321 »

katrien20 wrote:
Vandaar dat ik altijd alleen moet rijden... euuu ik kan niet mee met de echte mannen! Weet je, ik vrees als we onze forumtafel NA :-D de rit willen verkrijgen, dan zal iemand de organisatie moeten inlichten. Ik vrees dat ze hier niet komen lezen he! Wie voelt zich geroepen of beter, wie kent iemand van de organisatie??
ten eerste... je bent te sterk voor de meeste mannen =D> =D> =D> #-o
ten tweede... ik zal morgen een mailke sturen naar de voorzitter van de club voor een tafeltje...:-D 8)
ten derde... kweetetniemeer
iceman321
Kerstman

Post by iceman321 »

ps: bij deze vraag ik een tafeltje te reserveren voor de het forumtreintje op 16 nov in torhout. :bounce: :bounce: :bounce: :roll: 8) [-o<
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

iceman321 wrote:ps: bij deze vraag ik een tafeltje te reserveren voor de het forumtreintje op 16 nov in torhout. :bounce: :bounce: :bounce: :roll: 8) [-o<
tafelTJE ?!
Als het weer zo'n groep wordt als vorig jaar, dan zullen we best aan de stad vragen om de zaal wat uit te breiden. We zullen weer proberen een hoekje af te spannen en de leffe koel te houden!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Lichterveldenaere wrote:
iceman321 wrote:ps: bij deze vraag ik een tafeltje te reserveren voor de het forumtreintje op 1 :-D :wink: 6 nov in torhout. :bounce: :bounce: :bounce: :roll: 8) [-o<
tafelTJE ?!
Als het weer zo'n groep wordt als vorig jaar, dan zullen we best aan de stad vragen om de zaal wat uit te breiden. We zullen weer proberen een hoekje af te spannen en de leffe koel te houden!
Proberen??? [-X
Het is van moeten!!!!

Voor minder komen we niet,zulle :-D :wink:
(Vooral diene leffe :drunk: :drunk: en achteraf bijhorende frietjes vanaf 2u :bounce: :bounce: )
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

nondedju ... mijn baas komt nu net af met de melding dat het ganse bedrijf eind deze maand zal verhuizen naar de nieuwe locatie en het "welkom" zou zijn moesten we helpen ...

Ik probeer om er te geraken maar ik kan zeker niets beloven :cry:
iceman321
Kerstman

Post by iceman321 »

de voorzitter van de inrichtende club, X-treme Bikers, heeft mij laten weten dat hij een tafel zal voorzien voor de forumtrein. =D> =D> =D>

bedankt alvast hiervoor.

ik heb wel daarvoor moeten beloven dat we minstens met 15 zouden zijn :^o

dus aan iedereen, jong en oud, snel of traag... kom er bij, je zal het je niet beklagen. :wink: :drunk: 8)
Mitch01
Mountainbiker

Post by Mitch01 »

allee vooruit uiteindelijk toch lampekes kopen om mee te kunnen doen.

i'll be there

grtz mitch
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Straf in Bergaf zal er ook zijn met min drie man.

Mojo
Musti
Mountainbiker

Post by Musti »

Ik heb een redelijk druk weekend dan, dus ben nog niet zeker of ik zal kunnen komen. Maar heb er eigenlijk wel weer zin in om het nog een keertje te doen. Ik laat nog iets weten in de week vooraf alleszins (katrien20, kan ik eventueel terug met je meerijden?, de kans is iets groter dat ik meega als ik vervoer kan versieren)
Petzolinni
Mountainbiker

Post by Petzolinni »

ik ga ook aanwezig zijn op deze avondrit. kunnen we maar zeker ook meedoen aan het forumtreintje he.
we zijn meestal met drie mensen.
ik
tom
alexander
Post Reply