21/10/07 Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

na enkele dagen parcours bouwen, vandaag eindelijk eens een stukje op de fiets getest, met name klein zwitserland dat ondertussen al zo klein niet meer is. Maar liefst 1740m lang en naar schatting 2487 hoogtecentimeters. Dit stukje parcours afgelegd in welgeteld 7min. 23 sec, dus een duizelingwekkend gemiddelde snelheid van 14,1 km/h . Gemiddelde hartslag rond de 170 slagen/min.
Ik vermoed dat er nog enige progressie mogelijk is als ik langs de bomen rij ipv er tegen.
Respi
Mountainbiker

Post by Respi »

'k twijfel sterk... 30 of 45 km???
Heb dit jaar ruim 15.000 km in de benen. Zal wel zien als ik kan uitrijden??? Hi Hi

OR is voor mij in ieder geval de start van het winterseizoen!!! Zalig! Weer met de maten fun maken in de velden. (Tot ergernis van de "echte bikers") :lol: Tes toch steeds weer een confrontatie tussen de bikers en wegrenners.
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Respi wrote:'k twijfel sterk... 30 of 45 km???
Heb dit jaar ruim 15.000 km in de benen. Zal wel zien als ik kan uitrijden??? Hi Hi

OR is voor mij in ieder geval de start van het winterseizoen!!! Zalig! Weer met de maten fun maken in de velden. (Tot ergernis van de "echte bikers") :lol: Tes toch steeds weer een confrontatie tussen de bikers en wegrenners.
Ik denk, nee ik ben het zeker dat op deze tocht de wegrenners het zullen moeten afleggen tegen de bikers. :bounce: :bounce: :bounce:
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

VTTje bedankt voor de info,ik probeer zaterdagavond het hoofd "koel" te houden om te genieten van jullie crémeparcours.
gr Stafke

16 DEC VTT Lendelede inr.KWB
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Met de woorden van meubelen Astrid :

Van 60 tot 70 % procent ! Dat is strafbaar , U wordt veroordeeld !!!
En zeg nu eens ,Oostrozebeke ,waar ligt dat en waar begint die Vtt precies ...

VTTje , zonder ongelukken , ik zal en moet er zijn .
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Re: oostrozebeke

Post by Lichterveldenaere »

veeteeteetje wrote: De koning van den aprés was Lichterveldenaere die de zaal heeft helpen sluiten. #-o #-o Hij was welgeteld de klok rond in Oostrozebeke geweest.
Doe daar nog maar een uur bij. Nu, als het weer meezit en de conditie meewil, zal ik proberen iets minder lang in de zaal en iets langer op de fiets te zitten.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

jocca wrote:mja als ik dat hier zo lees ga ik ook mijn madam al maar soigneren want het kan indd wel eens terug zeer laat worden ... #-o
=D> doa gaan we toch nog eens wa meer info over moeten krijgen zulle
Last edited by sliekske on Tue 09 Oct 2007 09:22, edited 1 time in total.
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

cowboy peter wrote: Ik vermoed dat er nog enige progressie mogelijk is als ik langs de bomen rij ipv er tegen.
nu en dan ne flinke bodycheck kan geen kwaad :-D (zo heb ik dit jaar in lozer een boom gebodychecked. Gelukkig dat ik nog tussen de boom en mijn fiets zat of hij was in twee denk ik. Ikke ben nog heel. Theeft wel twee leffes gekost om weer helemaal bij mijn positieven te komen :-D
vommie
Mountainbiker

Post by vommie »

Het ziet het weer naar uit dat dit topic de langste wordt van het jaar. Al zeven bladen vol en het is nog 13 dagen.

Jullie affiche hangt nog altijd uit in het jeugdhuis en ik ben zeker van de partij. Vorig jaar genoten van deze heerlijke tocht en hiervoor mag je niet in je bed blijven liggen. (jaja, mijn woorden !! haha) Kan ik nu al een plaatsje reserveren aan de mtb.be-tafel want op mijn tempo zal er al geen plaats meer zijn als ik arriveer. haha

@ the crew : Kun je da afdalingske er dan niet instoppen voor degen die willen of is het echt gevaarlijk ???
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

vommie heeft wel een punt :-k
Is er geen mogelijkheid: "cowboy-afdaling" - "straight track"
Voor mij zal het niet veel uitmaken,
normaal zal ik wel in het wiel van den cowboy hangen (of toch aan de koorde) #-o
Post Reply