7/10/2007 Erpe-Mere - O-Vl.

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
17tim
Mountainbiker

Post by 17tim »

Det was men eerste TT'ke sinds lang; zeker een leuk parcours dat direct
goed begon daar in't boske. 8)

Maar nog voor de eerste bevoorrading zaten men benen zo leeg of iet, dan maar de rest van de 42km afgestrompeld aan een slakkengangske... :roll: :lol: Ik heb een goeie 2u30 gedaan over de 42km... 8-[

Het blijven plakken op café daags voor ne rit misschien beter maar eens afleren... #-o
franco
Mountainbiker
Location: kraftstoff X1 kraftstoff H1 kraftstoff H2 Thompson xline carbon

Post by franco »

Hierbij moet ik mij excuseren. Ik heb deze keer gedaan waar ik mij normaal aan dood erger. Te lang geslapen en te laat voor de inschrijving, dus toch maar de pijltjes gevolgd. ik heb echter niet aan de bervoorading gaan staan. Was al dicht ook trouwens. Dus de mannen van het hoefijzer hebben van mij nog een inschrijving te goed. :oops:
josayo
Mountainbiker

Post by josayo »

Bedankt voor de toffe reacties,dit doet deugd na een gans weekend werken.

Vrijdag-zaterdag: bepijling gedaan
Zondagmorgen van 6 uur terud de wei in om alles te controleren
tot Zondagavond 21 uur gewerkt om alles terug te verwijderen
En vandaag alles terug op zijn plaats leggen.

Maar als je zulke reacties krijgt doet dat enorm veel plezier.

Jammer dat er weeral in Heldergem an de bewegwijzering geprutst is,maar voor de volgende keer hebben we daar al een oplossing voor en voor de personen die dat daar flikken(we hebben een sterk vermoeden)
raad ik aan om het niet meer doen.

Nogmaals bedankt aan de 936 deelnemers,en hopelijk mogen we jullie terug verwelkomen.

Voor de volgende maal mikken we eens op 1000 deelnemers
jend
Mountainbiker

Post by jend »

Goe TTke, Was gestart met de ingesteldheid voor den 42 te rijden (zo benk nog optij thuis vo bij men lief te zijn hé) maar de eerste 10km zo slechte benen dak zin had om af te slaan aan de korte afstand. Maar dan begonnen de benen wat soepel te worden en heb ik eens kunnen doorduwen, met a coureurke int vizier nog serieus moete vlamme. Maar deze super bepijling was dat goe te doen, ge wist ver opvoorhand waneer da ge ou freins moest diechtkloppe, of gewoon ni. Kheb dan toch den 42 gereden aan een gem van 25.5km/h. Na den rit van zaterdag op den berendries vond ik dit nog redelijk goe.

Mijn complimenten aan de organisatie, daar kunnen nog veel iets van leren.
snellen eddy
Mountainbiker

Post by snellen eddy »

samen met Bruno =D> voor de 55 km gegaan en was blij dat ik het gedaan heb. Mooien tocht. 1 minpuntje is dat ik op mijn tetter gestuikt ben :oops: op die balken en planken om daar in da veld naar boven te rijden.
Nieuwe locatie dik in orde. Veel beter dan da klein kantinneke van vroeger.
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Heeft er iemand de gps-track van de 55K ? Ik heb die van de 45K doordat ik na 23K naar huis ben moeten rijden omdat mijn trapas losgekomen was. Ben dan weer naar de sporthal gereden en heb dan de 45 nog eens uitgereden.
Ik zou graag de 55 nog eens doen. Kan iemand mij die track bezorgen ?
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

jend wrote:Goe TTke, Was gestart met de ingesteldheid voor den 42 te rijden (zo benk nog optij thuis vo bij men lief te zijn hé) maar de eerste 10km zo slechte benen dak zin had om af te slaan aan de korte afstand. Maar dan begonnen de benen wat soepel te worden en heb ik eens kunnen doorduwen, met a coureurke int vizier nog serieus moete vlamme. Maar deze super bepijling was dat goe te doen, ge wist ver opvoorhand waneer da ge ou freins moest diechtkloppe, of gewoon ni. Kheb dan toch den 42 gereden aan een gem van 25.5km/h. Na den rit van zaterdag op den berendries vond ik dit nog redelijk goe.

Mijn complimenten aan de organisatie, daar kunnen nog veel iets van leren.
Als ge da als gemiddelde hebt moete missch prof mtbker worden :lol:
solorijder
Mountainbiker

Post by solorijder »

Klippelsan schreef
Mijne kader gebroken, den 2den op 2 jaar.
Staat ge nu nog te zwaar :lol: :lol: :lol: :oops:
lagniau
Mountainbiker

Post by lagniau »

Klippel San wrote:Jaja dik in orde, we komen alvast volgend jaar terug, ik vond dezen TT zelfs een voorbeeld voor vele in hun soort.

Der is maar enen domper op geel mijnen dag, het afkuisen van mijn viperken was al iets, maar toen ik zag wat heel mijnen dag wel es naar de kloten kon maken heb ik mij direkt een frisse pint uit de frigo gepakt. Mijne kader gebroken, den 2den op 2 jaar. Dolle pret zelle, heb mijnen FM al ingeligd, ben es kerieus wa we nu gaan doen.
En 2 keer op dezelfde plaats e, steekzot mannen ik weet het nie meer e, ik denk naar een ander merk te gaan, dit kan niemeer.
Pff Weeral ;o ask van u was jong ander merk scott of specialized fso ... en zien dagge de DIKSTE zadelpen ebt ...
lagniau
Mountainbiker

Post by lagniau »

solorijder wrote:Klippelsan schreef
Mijne kader gebroken, den 2den op 2 jaar.
Staat ge nu nog te zwaar :lol: :lol: :lol: :oops:
heeft er volgens mij ni veel mee te make .. ken iemand 62kg > 2kaders gebroke ook op de zelfde plek als bij kippelsan .. en zadelpen stak er amper 8,9cm uit ... -_-'

Greetz
Post Reply