6/10/07 TT KORTEMARK

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

Heb voor de eerste maal mijn vriendin op de MTB gekregen en de kleine tour gedaan. En ik maar zeggen dat er waarschijnlijk een uitgebreide bevoorrading te verwachten is .... :oops:
Ewel Kortemark, om kort te zijn, 't zal nog lang duren eer ik die richting terug uit ga. [-X
Niets negatiefs van de bevoorrading op de 25 km... want... er was er geen! :cry: :evil:
oxirane
Mountainbiker

Post by oxirane »

Een tocht om zo snel mogelijk te vergeten. Alle negatieve zaken zijn reeds meerdere malen aangehaald dus zal ik ze niet opnieuw opsommen

Hopelijk doet de organisatie het volgend jaar beter anders ....
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

fast-jack wrote: Was dat jij en je lottovriend die me gevolgd zijn tot in kortemark ?????
Bedoel je tijdens de tocht ? Dat kan zijn dan want ik heb de hele rit samen gereden met die lottoman al kende ik hem niet. Reed jij met een cyclocrossfiets?

Greetzzzz
moviestar 8)
fast-jack
Mountainbiker

Post by fast-jack »

moviestar wrote:
fast-jack wrote: Was dat jij en je lottovriend die me gevolgd zijn tot in kortemark ?????
Bedoel je tijdens de tocht ? Dat kan zijn dan want ik heb de hele rit samen gereden met die lottoman al kende ik hem niet. Reed jij met een cyclocrossfiets?

Greetzzzz
moviestar 8)

ja ik rij met een crossfiets, met een blauw paarse empello.
groeten, en tot nog eens later
't klimmerke
Mountainbiker

Post by 't klimmerke »

inderdaad heel weinig off-road
khad 53 kilometer in plaats van 45
goede bevoorrading maar mochten er wel 2 zijn
maria cool
Mountainbiker

Post by maria cool »

Een schoolvoorbeeld van een toeristenclub die een moutainebiketocht inricht maar er geen sikkepit van kent.Alles mooie onverharde wegelkes van de streek lieten ze ongemoeid,ze gingen immers uit hun auto moeten stappen om een pijl te hangen.Bevoorrading veel te laat,bepijling beneden alle peil.Parcour inspiratieloos en afgestemd op de route van Hooglede-GitsDuidelijk werd hier onderschat hoeveel organisatie een mouintainbiketocht kost.Vaarwel Kortemark.
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

maria cool wrote:Een schoolvoorbeeld van een toeristenclub die een moutainebiketocht inricht maar er geen sikkepit van kent.Alles mooie onverharde wegelkes van de streek lieten ze ongemoeid,ze gingen immers uit hun auto moeten stappen om een pijl te hangen.Bevoorrading veel te laat,bepijling beneden alle peil.Parcour inspiratieloos en afgestemd op de route van Hooglede-GitsDuidelijk werd hier onderschat hoeveel organisatie een mouintainbiketocht kost.Vaarwel Kortemark.
Goe gezegd. =D>
Een 5 tal km na de start moesten we links inslaan maar het was "wel" aangeduid natuurlijk een asvaltweg die we moesten nemen.
Wij hadden deze pijl niet gezien en reden een mooi landelijk pad in. 3 km ver gezien dat het verkeerd was, maar... het was wel het schoonste stukste van de tocht. :bounce:
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Inderdaad een hele zwakke mountainbiketocht! :cry:
We kregen ontzettend weinig offroadstroken te verwerken...
De bepijling was inderdaad niet uitgevoerd door iemand die het gewoon was om ritten te bepijlen,dwz heel lange stukken waar niks van een pijltje te zien was, maar wel veel zijstraten en offroadstroken. #-o Ik ben zelfs 2 keer teruggekeerd daar ik het gewoon niet kon geloven dat ik nog op de juiste weg zat...maar helaas...
Het enige positieve was dat ik van thuis uit vertrokken was en zodoende veel km's heb kunnen bollen met een hoog gemiddelde...
Een tocht om vlug te vergeten...
Post Reply