Alleen gaan fietsen ==> hoe kan ik teruggevonden worden ?
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
- Strikybart
- Mountainbiker
Post by Strikybart »
Hier staan wel enkele mooie tips maar die zijn in mijn ogen weinig bruikbaar bvb hier in de kempen waar de bossen en routes niet voorzien zijn van "trail sign in" ed.
Iemand anders laten weten waar je heen rijd vind ik wel goed maar zelf weet ik op voorhand niet altijd waar ik heen rijd en hoe lang ik ga rijden -> not very usefull.
Bij TT's enzo kan dit echter wél handig zijn.
ICE nummers heb ik geprogrammeerd in m'n gsm en ik heb altijd mijn hele portefeuille mee waar paspoort, bloedgroep en heel de nest inzit.
Maar die helpen je enkel als je al gevonden bent
De vraag blijft dus nog steeds: hoe kan men mij vínden??
Grtz
Iemand anders laten weten waar je heen rijd vind ik wel goed maar zelf weet ik op voorhand niet altijd waar ik heen rijd en hoe lang ik ga rijden -> not very usefull.
Bij TT's enzo kan dit echter wél handig zijn.
ICE nummers heb ik geprogrammeerd in m'n gsm en ik heb altijd mijn hele portefeuille mee waar paspoort, bloedgroep en heel de nest inzit.
Maar die helpen je enkel als je al gevonden bent
De vraag blijft dus nog steeds: hoe kan men mij vínden??
Grtz
Ik rij heel vaak alleen en idd het spookt me soms wel eens door mijn hoofd. In het algemeen rij ik voorzichtiger als ik alleen rij, dus bepaalde technische afdalingen op singletracks hier in de d'ardennen, dan stap ik soms toch ff af.. want het kan idd wel een tijdje duren voordat je gevonden wordt. Ik neem natuurlijk ALTIJD mijn gsm mee, maar ja, dan moet je natuurlijk wel nog bij zijn om die te kunnen gebruiken...
Ik vraag me af waar de topicstarter dan wel rijdt.....
Ik vraag me af waar de topicstarter dan wel rijdt.....