14/10/07 Waregem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Bunny Hopper
- Mountainbiker
- Location: Orbea Teneré, shimano, regelbaere vering met lock-out
Post by Bunny Hopper »
en tis mo 17 km vanuit kortrijk, langs waar gade wel rienetimothyd wrote:Bedanktwe gaan er met fiets naartoe, 15km vanuit harelbeke
vorig jaar ook gereden, en dit jaar zeker opnieuw van de partij
met nog een paar nieuwenhovespurters. kwestie van de buren ook wa te steunen
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Ga voor deze tocht, na Ardooie vorige zondag, mijn oudste dochter opnieuw proberen te overtuigen.
Hoelang lopen het parcour van de 30 (dochter) en 45 km (mezelf) samen Pete?
Wat moet ze verwachten op de 30km. Richting Wortegem en de bossen?
Eerste 12km samen, dan maakt de 45km een lus samen met de 70 om terug samen te komen voor de laatste 8 à 10km ongeveer.motorbiker wrote:Ga voor deze tocht, na Ardooie vorige zondag, mijn oudste dochter opnieuw proberen te overtuigen.
In de 30 zitten alle bosstukken met single-tracks, wortegem en Nokere en ook het grootste deel privé-domeinen.
Tot uw dienst!
- frawiwi
- Mountainbiker
- Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
Wat mij meer interseert is het %off road, staat van het parcours? inderdaad het kmtje meer of minder speelt geen rol, vooral op t vlakke, maar 5 km door slijk meer of min , na een tocht van 70km ploeteren ???
graag dus de schatting % off road, k moet nogal ver rijden, dus t moet de moeite zijn he!
grtjs
graag dus de schatting % off road, k moet nogal ver rijden, dus t moet de moeite zijn he!
grtjs