Aalst - Bloso +/- 60km

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
LanasDad
Mountainbiker

Post by LanasDad »

Dat spuiten is vorige week al gebeurd! Ik heb 2 pijltjes op het asfalt gespoten alsook aan de beide startplaatsen Erembodegem en Moorsel, op moeilijke plaatsen en daar waar er veel pijltjes blijven verdwijnen gaan we dit ook doen. Een voorbeeldje volgt later, het is een dubbel logo van de Bloso pijl + MTB AALST, kijk maar eens goed naar beneden.
Aangezien ik het geplaatst heb op 6/7/07 en de berichten van nadien dateren, moet het toch niet echt opvallen :roll:
TJ!
Mountainbiker

Post by TJ! »

Gisteren voor het eerst blauw en rood gedaan.
Pijltjes met verf op het Denderpad zijn super... ;-)

Toch wel veel smalle greppelbaantjes, die dan nog es met gras overwoekerd zijn... niet mijn ding... :oops:

Voor de rest toch wel vrij veel offroad =D>
bartjes
Mountainbiker

Post by bartjes »

Gisteren nog is de rode route gereden. Big fun!
DERAILLEURKE
Mountainbiker

Post by DERAILLEURKE »

Vorige week zondag de blauwe route gedaan. Niet echt het parcours voor mij, veel boerenwegen met putten en bulten. Veel smalle wegjes met groeven. Bepijling is vrij goed.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

vandaag klein stukje van rood gevolgd tot den tallu van den E 40, pijlke aan dender stond er nu nog ( maar voor hoelang ?? )
de tallu oprijden was nu geen probleem, lag er best goe bij na die regen van afgelopen dagen.

Massini 8)
DERAILLEURKE
Mountainbiker

Post by DERAILLEURKE »

Daarnet ook rood gedaan, big fun, pijlke aan dender stond idd terug recht, maar voor hoe lang
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Help ! :oops:

Daarnet de combinatie groen/rood van de permanente route van Aalst willen rijden en goed verloren gereden ! :(

In Wieze heb ik aangepikt op de groene route en ter hoogte van de kappel van Herdersem zijn er wegenwerken en ik vermoed dat er enkele plaatjes ontbreken, na enkele keren verkeerd te zijn gereden dacht ik terug juist te zitten maar groot was m'n verbazing dat ik na +-15km groen gevolgd te hebben terug in Wieze stond.

Ik ben dan maar overgeschakeld op de route van Lebbeke om wat kilometers in de benen te hebben en toch wat te kunnen genieten van dit schitterende "bike"weer :lol: :lol: .

Binnenkort doe ik wel een nieuwe poging om deze van Aalst tot een goed einde te brengen.
Judge Fredd
Mountainbiker

Post by Judge Fredd »

flaming_jakke wrote: In Wieze heb ik aangepikt op de groene route en ter hoogte van de kappel van Herdersem zijn er wegenwerken en ik vermoed dat er enkele plaatjes ontbreken, na enkele keren verkeerd te zijn gereden dacht ik terug juist te zitten maar groot was m'n verbazing dat ik na +-15km groen gevolgd te hebben terug in Wieze stond.
In Herdersem ontbreekt er inderdaad een pijltje. Als je links indraait aan de kapel, ongeveer 250 meter verder, waar de straat naar links draait, kan moet je normaal rechts een veldbaantje in. Daar ontbreekt het pijltje. Ook in Moorsel, waar je linksaf moet draaien richting "De Snip" ontbreekt nog steeds het pijltje.
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

@ LanasDad : werk aan de winkel .......

Vandaag blauw + rood gedaan. Een geluk dat we het parcours kennen - voor "onbekenden" niet doen.
Vooral op blauw ontbreken er op diverse plaatsen pijlen.
LanasDad
Mountainbiker

Post by LanasDad »

crash biker wrote:@ LanasDad : werk aan de winkel .......

Vandaag blauw + rood gedaan. Een geluk dat we het parcours kennen - voor "onbekenden" niet doen.
Vooral op blauw ontbreken er op diverse plaatsen pijlen.
We doen ons best, op de groene route komt het door de wegwerkzaamheden spijtig dat er zoveel andalisme is deze week of volgende week (afh van het weer) plannen we een nieuwe controle-herstelling. wordt ongetwijfeld vervolgd....
Post Reply