21/10/07 Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Deze voormiddag samen met pepeetje en Christ eens de volledige 45 km afgebold.En het zal dus echt een crémeke worden (met slagroom!).Het cowboy Peter afdalingske laten we wijselijk liggen en dus krijgt alleen diegene die cowboy peter volgt deze primeur te verwerken.Verder kan ik jullie meedelen dat het uitgebreide kasteelbos en het uitgebreide ooigembos alsook crossparcours DE stukken zullen zijn voor de echte liefhebbers :bounce: :bounce: .
De grote finale volgt na 30 km (begin Ooigembos) en men kan beter zorgen dat men nog wat poer in de beentjes over heeft voor de laatste 15 km.Want daarin zit nog heel wat off-road.Al wat tussenin ligt is makkelijke off-road en ik zou daar niet te veel pijlen verschieten.
Verder kan ik jullie alleen maar doen watertanden naar ons mooi parcours!
Kom dat BIKEN!!!!

Verdere info volgt.
flip de flipper
Mountainbiker

oostrozebeke

Post by flip de flipper »

veeteeteetje wrote:Deze voormiddag samen met pepeetje en Christ eens de volledige 45 km afgebold.En het zal dus echt een crémeke worden (met slagroom!).Het cowboy Peter afdalingske laten we wijselijk liggen en dus krijgt alleen diegene die cowboy peter volgt deze primeur te verwerken.Verder kan ik jullie meedelen dat het uitgebreide kasteelbos en het uitgebreide ooigembos alsook crossparcours DE stukken zullen zijn voor de echte liefhebbers :bounce: :bounce: .
De grote finale volgt na 30 km (begin Ooigembos) en men kan beter zorgen dat men nog wat poer in de beentjes over heeft voor de laatste 15 km.Want daarin zit nog heel wat off-road.Al wat tussenin ligt is makkelijke off-road en ik zou daar niet te veel pijlen verschieten.
Verder kan ik jullie alleen maar doen watertanden naar ons mooi parcours!
Kom dat BIKEN!!!!
Verdere info volgt.
helaba,
Vandaag met slijkcrosserke in knesselare gereden, niets anders dan positief gehoord over oostrozebeke, kom zeker af met mene maat d'n Daniel !

grtjs, alvast veel deelnemersssssss gewenst,

flip de flipper

Verdere info volgt.[/quote]
Ken1984
Mountainbiker

Post by Ken1984 »

Deze staat bij deze beginner ook al aangestipt :) nog aan 't twijfelen tussen de afstanden, als 't weer mee gezeten heeft misschien 45, anders de 30 :oops:
luckyluc
Mountainbiker

Post by luckyluc »

Fritsie wrote:Ik ben nog aan het twijfelen of ik de tocht 's morgens vroeg rijd, of in de namiddag samen met Luckyluk. In het tweede geval zal het natuurlijk wat rustiger zijn...maar is het parcours dan nog goed berijdbaar? :roll:
Geen probleem, de terillekes zullen al platgewalst zijn, ik kom je ophalen om 12u.45'
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

luckyluc wrote:
Fritsie wrote:Ik ben nog aan het twijfelen of ik de tocht 's morgens vroeg rijd, of in de namiddag samen met Luckyluk. In het tweede geval zal het natuurlijk wat rustiger zijn...maar is het parcours dan nog goed berijdbaar? :roll:
Geen probleem, de terillekes zullen al platgewalst zijn, ik kom je ophalen om 12u.45'
Inderdaad Fritsie,zoals Lucky Luc zegt zullen de paadjes al wat meer ingereden zijn.Anderzijds stel nu dat het terug heel wat begint te regenen dat zullen de latere bikers het heel wat moeilijker hebben dan de beginnende.Maar zoals het gisteren was : hier en daar een plas waar je al of niet omheen kan en hier en daar ook een zachte ondergrond maar alles droogt heel goed op en uit.(Vooral nu het gras ook wat korter staat) :-D :wink:
sliekske
Mountainbiker

Re: oostrozebeke

Post by sliekske »

flip de flipper wrote:
Vandaag met slijkcrosserke in knesselare gereden, niets anders dan positief gehoord over oostrozebeke, kom zeker af met mene maat d'n Daniel!
goeie keuze flip, je zal het zeker de moeite vinden :bounce:

Zeg wa verdient zo'n PR-functie? ne Leffe :lol:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

slijkcrosserke wrote:
flip de flipper wrote:
Vandaag met slijkcrosserke in knesselare gereden, niets anders dan positief gehoord over oostrozebeke, kom zeker af met mene maat d'n Daniel!
goeie keuze flip, je zal het zeker de moeite vinden :bounce:

Zeg wa verdient zo'n PR-functie? ne Leffe :lol:
Tja,het is duidelijk dat gij nog nooit bij ons gereden hebt. :-D
Ik denk dat ge best Liesje kunt verwittigen of vragen om ne keer achter te komen want vorig jaar hebben de forummers in de namiddag "in den dans" gezeten en hebben ze blijven hangen tot na 18u. #-o #-o De koning van den aprés was Lichterveldenaere die de zaal heeft helpen sluiten. #-o #-o Hij was welgeteld de klok rond in Oostrozebeke geweest.

Ge zijt dus al verwittigd en wat zegt de spreuk???
Een verwittigd man......

Wees gerust,Slijkske,als ge blijft zult ge niets tekort komen.
Vanaf 13u30 staat er voor de overgebleven forummers ook nog een verrassingske te wachten aangeboden door pepeetje en ikke.
(En nee,het is gene gratis Leffe.) :wink:

Overigens Flip de Flipper van harte welkom en kom maar eens kennismaken,hé.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

da wordt dus op zondag:
- den rit: :-D =P~ :bounce: =D>
- den aprés: :-D :drunk: :lol: :drunk: :drunk:
en dan de maandag ](*,)

Voor de zondagavond had ik nog een emoticon gezocht met een deegrol, mo die zit er blikbaar niet tussen :roll:
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

mja als ik dat hier zo lees ga ik ook mijn madam al maar soigneren want het kan indd wel eens terug zeer laat worden ... #-o
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

[quote="veeteeteetje
Tja,het is duidelijk dat gij nog nooit bij ons gereden hebt. :-D
Ik denk dat ge best Liesje kunt verwittigen of vragen om ne keer achter te komen want vorig jaar hebben de forummers in de namiddag "in den dans" gezeten en hebben ze blijven hangen tot na 18u. #-o #-o De koning van den aprés was Lichterveldenaere die de zaal heeft helpen sluiten. #-o #-o Hij was welgeteld de klok rond in Oostrozebeke geweest.

Dus, als ik het goed begrijp zullen de latere starters ook nog den après kunnen meemaken. :roll: :roll: Dat belooft. :drunk: :drunk:
Post Reply