7/10/07 KNESSELARE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Na de tegenslag #-o van deze morgen gak deze in de vroegte afhaspelen.
Tot morgen
bameraam
Mountainbiker

Post by bameraam »

Viola, me gaan me der ook weer bijzijn ziede. 50km here we come!!
Tot in den draai ginder ergens!
stoempe
Mountainbiker

Post by stoempe »

Ben er zeker bij in knesselare: kom met de mountainbike vanuit aalter,maar weet welniet de sporthal van knesselare zijn.Kan iemand mij een orientatiepunt geven? :lol:
rodekruisbiker
Mountainbiker

Post by rodekruisbiker »

wanneer je met de fiets vanuit aalter komt via de knokseweg sla je aan vervoersbedrijf martle linksaf, u blijf de baan volgen op het einde dab rechts af tot aan het kruispunt met de tijdelijke lichten, (aan cafe enjoy geweest) daar links en de baan volgen richting oedelem -brugge er is een wegaanduiding ( VTT pijl) naar de sporthal, vandaag nog eens het parcours gaan bekijken en alles is prima, we denken eraan om het stuk dat we er gingen uitlaten er toch in te steken maar met een keuze om ook de weg te nemen .
betonboerke
Mountainbiker

Knesselare

Post by betonboerke »

Mooie tocht , beste stukje was daar met de keuze pijlen, eigenlijk moeten er meer van dit soort in zittten; maar is hier in de streek niet mogelijk; goed uitgepijld , twee bevoorradingen op maar 50km is voor mij te veel. Heb de warme hond niet afgehaald (tijdgebrek!) . Zeker tot volgend jaar.
boesten
Mountainbiker

Post by boesten »

parkoer van dit jaar was veel mooier dan vorig jaar (niet dat het vorig jaar slecht was :wink: )

Knesselare bedankt =D> =D>
keere
Mountainbiker
Location: 2x trek elite 9.9, madone 5.2 duca ace 09, equinox 7 ultegra/DA08 + aeolus wheels

Post by keere »

deze morgen in de dichte miste met de bike vertrokken naar knesselare,
onderweg van de 50km, 2 gasten ontmoet een met een trek 8000 en de ander met een cyclo, en dan vervolgens samen verder gereden,
goed zichtbaar bepijld, veel offroad, en een lekkere warme hond opt einde,
had bij thuis komst een dikke 80km, niet zo super veel, maar wel voldaan,
aan de organisatie ==> =D> =D> =D>
grtz
flip de flipper
Mountainbiker

KNESSELARE

Post by flip de flipper »

slijkcrosserke wrote:Na de tegenslag #-o van deze morgen gak deze in de vroegte afhaspelen.
Tot morgen
Hey slijkcrosserke,

Leuk ritje, mene moat en ik vondden je n'n sjieke kerel, leuk je te leren kenen.

grtjs, tot later;

greetz, flip de flipper
rodekruisbiker
Mountainbiker

Post by rodekruisbiker »

bedankt aan alle 628 deelnemers, jammer dat wij niet alle deelnemers het pakket en de hotdog konden aanbieden, door het onverwachte succes hadden wij niet voldoende voorraad, maar de ongelukkigen kregen nog iets in de plaats en hopelijk kon dit wat compenseren , van onzen 't wege sorry maar we hadden wat minder sponsoring gekregen dan voorspeld, hopelijk is de rit jullie allemaal bevallen en tot de volgende editie, nogmaals dankt voor jullie massale aanwezigheid want wij zijn ten slotte geen wielerclub en wij kunnen jullie geen punten aanbieden voor een of ander classement , wat betreft de bepijling : de laatste rijders hadden wat last van gedraaide of verplaatste pijlen, jammer dat dit steeds een terugkerend probleem is maar als organisatie staan wij daar machteloos tegen, je kunt toch niet om de vijf minuten iemand van de organisatie de toer laten rijden maar alles te samen mogen wij van een geslaagde organisatie spreken denkt na het horen van comentaren na de rit, allen tot volgend jaar, Het rode kruis van knesselare dankt alle deelnemers
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Gisteren in de mist aan de tocht begonnen.
Superfanneke was ne voor me de velden in gedoken.
Even met haar meegereden om dat verder alleen door de velden van knesselare en omstreken te vlammen.
In het begin wou het niet echt draaien, de koude é :drunk: tis toch weer wennen.
Mo na een paar km's begon mijn motor op temperatuur te raken.
Net voor de 1ste controle even een 'sjanse' momentje gehad.
In een donkere wegel door het bos trok ik mijn voorwiel op voor een plas #-o
achter da plaske ging mijn wiel dieper in de mooze dan het omhoog was gegaan.
Opslag stond ik stil en dienen boom kon ik nog net vermijden.
Hierdoor kwamen er 3 anderen uit de achtergrond aansluiten.
Hieronder Flip de flipper en zijn collega.
Vanaf de controle dan samen met hen verder gebiked.

Voor mij was het niet echt een tocht die me weet te bekoren, mo dat wist ik al bij het vertrek thuis.
Ik heb het niet zo voor al die rechte slaggen, maar dit heeft met de streek te maken.
Ik moet er zeker bij vermelden dat de organistie prima was =D>
Controles, bepijling, offroad gehalte,...
=D> =D> =D>
Post Reply