grtz,
Superschoep.
Post by superschoep »
De nada superschoepsuperschoep wrote:voila se, ook juist thuisgekomen van den tt. vandaag goed doorgevlamt naar mijn goesting. na 2 minuten al verkeerd gereden, te snel gestart pijzek want we zijn voorbij de pijl gevlogen, in nen overschot van steengruis van tegels en lap seg, al platten band. merci voor het wachten aan men collega's en voor den bonbon he gwen. Verder schonen traject da vroeg om wa snelheid. prima organisatie, goede bike-wash, goede bevoorrading en zeker goed getimed. met een schoon groepke gereden ook vandaag, nie teveel en nie te weinig en dan nog enen met talent derbij da af en toe eens aan den boom schudde. voor mij wast joest gepast en ik keer volgend jaar zeker terug naar hier.
grtz,
Superschoep.![]()
Post by Goldfinger1 »
ist echt?oldy but goldy wrote:Fietsbewaking was zéér goed in orde en nummers werden zeker nagekeken! Een voorbeeld voor andere organisators!Ing.Frag wrote:bewaakte fietsenparking was wel maar pover denkek, iedereen liep daar gewoon binnen en buiten, zonder nummerkes ofzo, kon daar gewoon inlopen en nen velo pakken,![]()
Ni oordelen als ge het ni weet hé![]()
Verslagje volgt nog, 't een pittig ritje allezins!
Tot straks!
Post by jerommeken »
Post by Goldfinger1 »
't is ni van ik kan mis zijn....gij zijt mis!Ing.Frag wrote:ist echt?oldy but goldy wrote:Fietsbewaking was zéér goed in orde en nummers werden zeker nagekeken! Een voorbeeld voor andere organisators!Ing.Frag wrote:bewaakte fietsenparking was wel maar pover denkek, iedereen liep daar gewoon binnen en buiten, zonder nummerkes ofzo, kon daar gewoon inlopen en nen velo pakken,![]()
Ni oordelen als ge het ni weet hé![]()
Verslagje volgt nog, 't een pittig ritje allezins!
Tot straks!
kzag voor de inschrijving gewoon drie mensen ulderen fiets inzeten en naar buiten gaan, en achter den douch ook 2 mensen die daar gewoon inliepen, kvond da toch raar, mobon, kan mis zijn, mijn excuses :p
Post by Klippel San »