Volgens mij dient dit forum nog altijd om eens van gedachten te wisselen, meningen te uiten, INFORMATIE over TT's enz.
Aangezien het hier een vernieuwd parcours betreft, heeft de zoekfunctie over het topic van vorig jaar weinig zin.
Als de organisatie er een verrassingstocht wil van maken, dan doen ze maar.
Gezien de vele concurrentie dit weekend (ardooie, knesselare, kortemark ...) lijkt het mij enigszins logisch dat je als organisatie zoveel mogelijk info tracht mee te delen. Dus ook over het parcours...
De TT van Ardooie doet de kleiputten aan in Egem + de cyclocrossparcours te Gits en Ardooie en dit mag iedereen weten. Dit trekt ook veel volk naar hun TT.
Ik zou dus als mensen info vragen, ze proberen te overtuigen om naar mijn TT te komen en niet elders.
07/10/07 Diksmuide
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Horsepower
- Mountainbiker
Post by Horsepower »
Het parcours is voor mij nog steeds veruit het belangrijkste van een tocht. Aan de rest (omkadering ed) hecht ik veel minder belang. Vandaar mijn vraag (en die van anderen) naar meer info omtrent het parcours.Stivie wrote:Man, man, man....wat een gelul
Waarom zit jij dan eigenlijk op het forum ?Stivie wrote:Wat kan mij het schelen welke richting de tocht gaat
- merida_uci(boskanter)
- Mountainbiker
Post by merida_uci(boskanter) »
ik kom af zondag met of zonder info
na mijn val in poelkappelle terug proberen mijn ribben zijn genezen
na mijn val in poelkappelle terug proberen mijn ribben zijn genezen
-
maria cool
- Mountainbiker
Post by maria cool »
Vandaag met de koersfiets een ritje gedaan.Veel pijlen onderweg gezien van de toertocht.Jonkershove,Klerken,de Steenstraat.Wat me opviel dat er redelijk wat verharde stukken inzitten.Ik denk dat ik naar Ardooie zal gaan.
-
roboweasel
- Mountainbiker
Post by roboweasel »
HELP!
Ik heb mijn helm (grijze Bell) in de kleedkamer laten liggen (denk ik toch).
Toen ik terug ging (na een uurtje) was deze verdwenen, bij navraag aan de organistie was er nog geen helm afgeven die gevonden was.
Het kan ook zijn dat die toevallig in iemand zijn zak is terecht gekomen, moest de persoon zich herkennen zend mij een mailtje dan spreken we wel af.........
Alvast bedankt
Ik heb mijn helm (grijze Bell) in de kleedkamer laten liggen (denk ik toch).
Toen ik terug ging (na een uurtje) was deze verdwenen, bij navraag aan de organistie was er nog geen helm afgeven die gevonden was.
Het kan ook zijn dat die toevallig in iemand zijn zak is terecht gekomen, moest de persoon zich herkennen zend mij een mailtje dan spreken we wel af.........
Alvast bedankt