Komaan eh, teveel asfalt? Er konden een paar stukjes bij om het nog heftiger te maken maar bij deze tocht kan je toch niet reclameren. Het overgrote deel zal meer dan genoeg afgezien hebben.Gunter wrote:ik heb de 50 in de namiddag gereden en dan waren alle modderstroken al volledig kapot gereden; maar slechts op 1 stuk te voet moeten gaan dus uiteindelijk alles wel berijdbaar
zeer goede tocht maar toch enkele minpunten:
- toch teveel asfalt naar mijn goesting
- river-cola op de bevoorradingen zijn mijn ding niet
- de pijltjes konden soms wel ietske beter hangen (éénmaal verkeerd gereden en uiteindelijk een mooie klim erbij gedaan; dus ik klaag niet)
De bepijling was heel duidelijk vond ik, ik wou dat onze club zo pijlen had ipv die Visa-ondingen... Deze zag je al van ver hangen door de oranje punt.
Wat de River cola betreft, liever River en 2,5EUR inschrijving dan dat die mannen gewone Cola moeten kopen en hem moeten doorrekenen aan ons door 3,5EUR te vragen. Als het uw ding niet is, dan drink je er niet van... Simpel toch?
Ik ben vanmiddag gestart rond kwart voor 2. Overal heel goed kunnen doorrijden, slechts 1 keer te voet gestaan. En dat was op de klim om het Livierenbos uit te rijden, richting Everbeek. Ik had donderdag nog mijn nieuwe Nobby Nic's opgelegd omdat ik Brakel en zijn ondergrond goed ken. Ik wist waaraan mij te verwachten na de regen van vorig weekend.
Ik was ook verwonderd hoeveel volk er nog op de baan was tijdens het laatste startuur.
Ik heb toch nog 2 nieuwe stukjes leren kennen in Brakel... 'k Dacht dat ik ondertussen alles wist maar toch, deze organisatie blijft verrassen. Het is telkens een ander parcours. Een TT die de volgende jaren op mijn kalender blijft staan.