28/10/07 - Ingelmunster (LET OP: GEWIJZIGDE LOCATIE!!!)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
gTa
Mountainbiker

Post by gTa »

't Staat in m'n agenda. Als er niks meer tussen komt, ben ik er ook, voor mij één maal 32 kilometer en één maal een hete teckel, 't mag een rosse zijn.

Edit: een newbie-vraagje. Da's toch geen soortement ritje waar je elke kilometer middels die kwaaie honden staans wordt gehouden om nen 33er Briehang te moeten binnenkappen? :drunk:
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

the voltman wrote:
tobi wrote:Ha, de brigandbikers!
De organisatie, altij goe!
De tocht zelf, ook goe!!
Wa moete meer hebben...

Maar, de tocht valt tope met middelkerke...
Pijnlijke en moeilijke keuze ...
Wezien wel... kheb nog wel even de tijd...

Gegroet! Tobi!
Hoi die Tobi

Ik zou niet twijfelen moest ik u zijn, waarom het ver gaan zoeken als vlak bij de deur een TT is die minimum even goed is.

Greetings the voltman
Haha, hoe gaan julie op het strand graken? :wink: :-D
Maarja, maak julie maar geen zorgen! Men pa heeft tog geen tijd de zondag voor naar middelkerke te rijden dus word het ingelmunster :-)
En kvind nie erg ze ... :-D Kheb wel een boontje voor de brigandbikers :wink:

Gegroet! tobi :-)
BBjaske
Mountainbiker

Post by BBjaske »

Wat betreft (onze) 2de winter Veld-Toer-Tocht, nie twijfelen mannen!
Hij is weeral ne keer anders dan onze vorige, en toch biken we in dezelfde regio.
Voor de twijfelaars, ...zékers nie nodig om het ver te gaan zoeken als het dichtbij de deur méér dan de moeite loont !!! 8) En voor degene die toch zouden opteren voor iets anders op dezen, dan is dit héél jammer voor U, want ge zult echt wa missen!

Afspraak / Zondag 28 oktober 2007 / Sportstadion te ingelmunster.
Afstanden / 30 en 57 km.

Gratis koffie en gebakje voor 10.30u / 2 Verzorgde bevoorradingen / Uniek parcours / Bike Wash 12 slangen / Warme douches / Gratis Bike park / Gratis Hot Dog bij aankomst / Aprés dik in orde ....... =D> =D> =D>
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Niet dat het voor ons van belang is (want onze toer staat toch volledig vast en zal niet meer uitwijken) maar welke gemeentes snijdt de grote toer nu aan???

Ardooie??(Bos)
Meulebeke??
Wordt er nu eens naar Lendelede getrokken ter voorbereiding op de 100 km voor deze zomer???

De rest weet ik al,deze zullen er zeker in opgenomen worden,hé. :wink:
nick
Mountainbiker

Post by nick »

veeteeteetje,
wat is uw probleem eigenlijk,iedereen probeerd toch zijn best te doen
om een goede en mooie vtt te organiseren niet?
Meer kan niet uit de streek gehaald worden,of we moeten beginnen met zand op het asfalt te strooien om nog meer onverhard te verkrijgen.
dus graag een beetje respect aan iedere organisatie uit de streek die
een toertocht organiseerd!
soory maar dit moest van het hart [-X
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

nick wrote:veeteeteetje,
Meer kan niet uit de streek gehaald worden,of we moeten beginnen met zand op het asfalt te strooien om nog meer onverhard te verkrijgen.
wat is uw probleem eigenlijk? Ik zie nergens veeteeteetje zonder het nodige respect over de toertocht van ingelmunster praten. Alleen vind ik het een beetje spijtig dat die TT's niet wat verder uit elkaar liggen. Voor de rest blijven het twee topTT's, waarbij een lichte voorkeur uitgaat naar oostrozebeke. Misschien omdat het in januari mijn thuisgemeente wordt, maar zeker omdat ze echt uit een vrij tamme streek een geweldige tt halen.
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

veeteeteetje wrote:Niet dat het voor ons van belang is (want onze toer staat toch volledig vast en zal niet meer uitwijken) maar welke gemeentes snijdt de grote toer nu aan???

Ardooie??(Bos)
Meulebeke??
Wordt er nu eens naar Lendelede getrokken ter voorbereiding op de 100 km voor deze zomer???

De rest weet ik al,deze zullen er zeker in opgenomen worden,hé. :wink:
't Is ne wintertocht, en dus houden we het 'kort' met 57 km. Dus Ingelmunsters en de gemeenten tussen Ingelmunster en 'de rest'. We houden het ten zuid(oost)en van Ingelmunster!
Misschien dat we na de 21ste enkele kleine wijzigingen doen, om de deelnemers (en dus ook jij Veeteeteetje :wink: ) een volledig ander parcours in dezelfde streek te kunnen aanbieden! :bounce:
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Max Power wrote:
nick wrote:veeteeteetje,
wat is uw probleem eigenlijk? Ik zie nergens veeteeteetje zonder het nodige respect over de toertocht van ingelmunster praten. Alleen vind ik het een beetje spijtig dat die TT's niet wat verder uit elkaar liggen. Voor de rest blijven het twee topTT's, waarbij een lichte voorkeur uitgaat naar oostrozebeke. Misschien omdat het in januari mijn thuisgemeente wordt, maar zeker omdat ze echt uit een vrij tamme streek een geweldige tt halen.
Allée kijk, nog nen biker bij in (ook) mijn thuisgemeente!
davy
Mountainbiker

Post by davy »

veeteeteetje wrote:Niet dat het voor ons van belang is (want onze toer staat toch volledig vast en zal niet meer uitwijken) maar welke gemeentes snijdt de grote toer nu aan???

Ardooie??(Bos)
Meulebeke??
Het wordt weer een verrassend en vernieuwde omloop en vooral met variatie troef. :-D

terug nieuwe mooie primeur in Ingelmunster. =P~
ook nieuwe offroad t.o.v. onze zomer-TT en t.o.v. anderee TT's in de streek dankzij zoekwerk mede Brigandsbikers.

Ik heb een hééééééél sterk vermoeden dat we zelfs een primeur hebben in gemeente Oostrozebeke (alhoewel ik niet zeker ben aangezien ik niet alle edities van jou TT's gebiked heb). [-o<

ook enkele parels off road uit vorige TT komen terug. 8)

Deze keer hebben we de weinige hoogtemeters van de streek opgesomd kort na elkaar wat de intesiviteit van de tocht opdrijft :drunk: :drunk: maar deze keer eerder met de zuidelijk heuvels en de noordelijke heuvels zijn beperkt gebleven. (ik denk met jou streekkennis dat dit voor jou wel meer dan een tipje van de sluier is).

Verder succes met jou editie van je TT, ok? :wink:
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Ik zal ook van de partij zijn!

@ Mr.T: sta jij aan het vertrek/aankomst of behoor je tot de vliegende brigade? Je en Nesten hebben nog een Leffe tegoed van in Westouter he :bounce:
Post Reply