Een verwijzing naar de API vind je in de FAQ van de kaart onder Welke technologie gebruik je om dit te maken?. Je kan ook eens kijken in de bron/source van de pagina.black giant wrote:Graag zou ik bij ons op het werk iets gelijkaardigs doen. Ik veronderstel dat ik hiervoor een API nodig heb. Waar vind ik die ? Alvast bedankt voor de info.
Kalender overzicht op kaart en satellietfoto
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Geo Bhiker
Re: api
Post by Geo Bhiker »
-
Geo Bhiker
Post by Geo Bhiker »
Serge R wrote:Graag wil ik er u op attent maken dat we met onze toertocht van 22 /6-/2008 Waanrode niet in de lijst ,, kalender overzichten op kaart’’ vermeld staan.
Sportieve groeten.
Serge r
Bedankt voor het melden Serge en Dickie, het is gecorrigeerd.Dickie wrote:Asse-Walfergem van 22/06/08 ook niet...
-
Geo Bhiker
Post by Geo Bhiker »
Enkele vernieuwingen zijn vanaf nu beschikbaar:
- muis wiel kan in- en uitzoomen
- keuze tussen type kaart is nu identiek aan nieuw maps.google.com [Kaart][Satelliet][Terrein] (Terrein was in mei geïntroduceerd)
- speldjes verdwijnen niet wanneer de muis diagonaal naar de kaart gaat
... en bedankt voor de waardering hierboven.
- muis wiel kan in- en uitzoomen
- keuze tussen type kaart is nu identiek aan nieuw maps.google.com [Kaart][Satelliet][Terrein] (Terrein was in mei geïntroduceerd)
- speldjes verdwijnen niet wanneer de muis diagonaal naar de kaart gaat
... en bedankt voor de waardering hierboven.
- joske uit breda
- Mountainbiker
Post by joske uit breda »
Hallo moderators, Al een paar dagen problemen met de kalender? Krijg iedere keer melding server error. Of te wel de kalender komt niet te voorschijn. Ook mijn onderschrift bij mijn profiel is niet zichtbaar naar derden terwijl ik dit heb aangevinkt???

-
Geo Bhiker
Post by Geo Bhiker »
Bedankt voor het melden. De oorzaak is gevonden en weggehaald. Ik vermoed dat dit sinds 23 maart bestond, maar niet voor elke browser server errors veroorzaakte. Welke browser gebruik jij?joske uit breda wrote:Hallo moderators, Al een paar dagen problemen met de kalender? Krijg iedere keer melding server error. Of te wel de kalender komt niet te voorschijn.
Geo
Technisch: Sinds de invoering van mod_deflate was de http header "Content-Length:" voor gecachte pagina's niet correct, de header is nu weggelaten.