21/10/07 Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Grote plateau zegt het nu al:de ketting zal vele op de middenste plateau liggen!!! :lol:

Ne keer uitleggen: #-o

VTTtje= Zie ik drie bomen,dan leg ik er een singletrackske door :bounce:
Zie ik een beekske,dan leg ik er een brugske over :bounce:
Zie ik hoog gras,dan haal ik mijn "grasmobieltje" boven :bounce:
Zie ik wat "baene" dan kijk ik dimentioneel naar off-road stukken :bounce:
Zie ik een wolkbreuk passeren,dan draineer ik :bounce:
Zie ik een singletrackske van 500m,dan maak ik er 1500 van met speeltuin :bounce:
Zie ik dertig bomen samen,dan maak ik er het zwarte woud van :bounce:
Zie ik een bultje liggen,dan moet ik er enkele keren over :bounce:
Zie ik een crosparcourke,dan maak ik er het "mtb-orgasme" van :bounce: :wink:

Dat is een beknopte versie van de betekenis van denVTTtje!!!

Nu al tien dagen achter elkaar op het parcours en iedere dag wordt het off-road gedeelte langer en krijg ik het ene "mtb"-orgasme na het andere. #-o

'T wordt,als 't een heel klein beetje goed weer is,nen tocht om duimen en vingers van af te likken!!
Zeg't da 'k ik het gezeid é!!

En VTFietje zal haar stutjes niet rap [-X :oops: genoeg kunnen smeren,want uldre "tankske" zal redelijk leeg zijn van al dat draaien en keren,op en nere,weg en were,......
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

jodelaietie wrote:
veeteeteetje wrote: En vergeet ook de cowboy niet.
Met hem erbij zullen er heel wat technische hebbedingetjes aan te pas komen.
Oei, oei dat beloofd. Hopelijk moeten we nergens in achteruit rijden en ook niet op ons achterwiel. Ik ga al een beetje oefenen.Ter info m'n stuur is 58cm breed !
CP heeft een andere leuze , als het wiel erdoor kan dan volgt de rest vanzelfs , een beetje zoals de katten.
heb nog wa bijkomende info nodig: hoe hoog kun je springen :bounce: en hoe laag kun je duiken? Kwestie van ons knip en zaagwerk te kunnen beperken.

Had nog een ideetje voor een schoon afdalingske, helaas [-o< , optie wordt niet weerhouden. Liefhebbers kunnen mij altijd volgen als ik off-track ga.

Zo te horen komen er enkele dagen droog weer aan, ideaal om de nieuwe tracks in te rijden.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

cowboy peter wrote: Had nog een ideetje voor een schoon afdalingske, helaas [-o< , optie wordt niet weerhouden. Liefhebbers kunnen mij altijd volgen als ik off-track ga.
Ideetje???
Schoon afdalingske???
Liefhebbers???
Off-track???

We maken van dat ideetje gewoon werkelijkheid.Dat schoon afdalingske is inderdaad een "specialleke" voor de liefhebbers.Dus we zullen het maar on-track maken,hé.

Misschien nog ne keer goed bekijken hoe we dat gaan "arrangeren"met de naastliggende weg.Maar het moet zeker kunnen.
Voila,weer een hoogstandje toegevoegd. :wink:

Om toch een beetje serieus te blijven en iedereen nu ook niet te bang te maken willen we maar gewoon zeggen dat er heel wat leuke kronkelingen zullen inzitten met hier en daar een bultje of een afdalingske.Nogmaals geen rechtdoor vlamparcours,maar genieten van elke meter off-road!!!
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

veeteeteetje wrote: We maken van dat ideetje gewoon werkelijkheid.Dat schoon afdalingske is inderdaad een "specialleke" voor de liefhebbers.Dus we zullen het maar on-track maken,hé.
Ik kan al raden welke afdaling dat is. #-o
Maak dat het nog berijdbaar en voor de meesten doenbaar blijft hé. :wink:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Lichterveldenaere wrote:
veeteeteetje wrote: We maken van dat ideetje gewoon werkelijkheid.Dat schoon afdalingske is inderdaad een "specialleke" voor de liefhebbers.Dus we zullen het maar on-track maken,hé.
Ik kan al raden welke afdaling dat is. #-o
Maak dat het nog berijdbaar en voor de meesten doenbaar blijft hé. :wink:
Wees gerust.
Alles zal afhangen van het weer of ze zal perfect af te snijden zijn.
We maken gewoon een ommetje.
Ik weet zeker Lichterveldenaere dat ze voor u perfect doenbaar zal zijn.
Gij zijt toch meer gewend,hé.
Het is nog altijd gene terril,hé :lol: :lol: :lol:
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Vorig jaar tijdens een individuele parcourverkenning de bende noeste bouwers (VTT, GP, CP, ...) tegengekomen.
Geloof me vrij, Grote Plateau overdrijft geen seconde wat betreft VTT's filosofie "parcourbouwen". Hij is zelf natuurlijk geen haar beter.
Tel daar de - ik jump over een okkernoot met een airflow van 4 meter groot - Cowboy nog bij, dan weet je dat het parcour een vijfsterren pretpark wordt.
Was ik een egel, puit of konijntje, gehuisvest aan de leie, Klein zwitserland, of het grootte donkere Ooigembos, ik zat zwaar aan de pillen.
De verkenning zal ik dit jaar wijselijk overslaan. Het wordt te vlug donker.
Aftellen tot D-day, dat zal nog wel lukken.
Nog 17 keer slapen.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

cowboy peter wrote: Had nog een ideetje voor een schoon afdalingske...
Als ge wilt kom ik wel eens kijken hoor... Ik heb onlangs heel veel ervaring opgedaan met afdalingen :roll: :roll: :roll:
gTa
Mountainbiker

Post by gTa »

Tempting. Als ik straks tijdens 'Familie' begin met m'n kuiten te smouten, zou 'k dan kans maken om tegen dan een béétje conditie te hebben?

M'n madam gaat mopperen, twee zondagen na elkaar een beetje "in de modder gaan spelen". 8) Moozemeiske, als ze teveel moppert, dan drop ik ze bij jou af, en dan kan je haar tijdens de afwezigheid van de mannen een beetje opleren inzake VTTV (velong toeterra verdraagzaamheid), akkoord? :-D
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

cowboy peter wrote:
Ideetje???
Schoon afdalingske???
Liefhebbers???
Off-track???
Ik heb ooit eens een VTT gereden waar er een technisch stukje tussen zat. Net voor dat stuk stond een waarschuwingsbord "opgepast technisch stuk - enkel voor geoefende bikers" en daaronder een bordje: "overslaan" met een pijl er naast naar het stuk waar de lus weer aanpikt. Is dit geen optie?
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

gTa wrote:Moozemeiske, als ze teveel moppert, dan drop ik ze bij jou af, en dan kan je haar tijdens de afwezigheid van de mannen een beetje opleren inzake VTTV (velong toeterra verdraagzaamheid), akkoord? :-D
drop ze maar af bij mij en zeg dat ze haar gewone vélo meepakt want ik ben van plan foto'kes te pakken op de leukste plekjes van het parcours! 8)
kan moeilijk thuis zitten als er een TT doorgaat in mijn eigen gemeente hé! Tis lastig zunne, zo lang zonder de mtb... (en après :wink: )
:evil:
Post Reply