Cannondale (2006) Prophet 1000 SL
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
Jannemanneke
- Mountainbiker
Post by Jannemanneke »
Wat bedoel je met 'echte' fietsliefhebbers?Tinky-Winky wrote:Hey gTa, blij je tussen de echte fietsliefhebbers te mogen verwelkomen.
Mensen die 'echt' snel kunnen rijden, 'echt' van een fiets houden, 'echt' kicken op materiaal,...?? Enfin, zeg het eens!
- Mister T.
- Mountainbiker
Zij die af en toe 'echt' eens tegen hun bek gaanWatje Jan wrote:Wat bedoel je met 'echte' fietsliefhebbers?Tinky-Winky wrote:Hey gTa, blij je tussen de echte fietsliefhebbers te mogen verwelkomen.![]()
Mensen die 'echt' snel kunnen rijden, 'echt' van een fiets houden, 'echt' kicken op materiaal,...?? Enfin, zeg het eens!
Count me in
Graag, maar ik heb al geen idee meer wie 'm kocht.saiko wrote:die F700 mag wel eens opgestuurd worden naar 88+ voor de vering aan te passen
Toegegeven, die Fatty D was niet de meest overtuigende vork. Ik heb 'm na een tijdje trouwens laten voorzien van 'n nieuw binnenwerk (die lagerplaatjes waren precies nogal gevoelig voor vuil en vocht), en dan nog was 't maar zozo. Zelfs met de correcte luchtdruk was ze hard, te lineair, en die draaiknop op z'n koppie die haalde naar mijn mening niks uit (ik ondervond daar niks verschil tussen).
Dank je.Tinky-Winky wrote:Hey gTa, blij je tussen de echte fietsliefhebbers te mogen verwelkomen.
'echt' snel kunnen rijden: no check (of heb je 't over de Autobahn? :D )Watje Jan wrote:Wat bedoel je met 'echte' fietsliefhebbers?![]()
Mensen die 'echt' snel kunnen rijden, 'echt' van een fiets houden, 'echt' kicken op materiaal,...?? Enfin, zeg het eens!![]()
'echt' van een fiets houden: no check (m'n madam wil 'r plaats in bed niet afstaan aan mijne nascar)
'echt' kicken op materiaal: no check (damn, ze is juist nieuw, daar schop ik niet op!)
af en toe 'echt' eens tegen hun bek gaan: no checkMister T. wrote:Zij die af en toe 'echt' eens tegen hun bek gaan?
Count me in![]()
Maar wat niet is kan nog komen!
-
Jannemanneke
- Mountainbiker
Post by Jannemanneke »
Ben je zeker dat het een Fatty D was? Ik had ook een Fatty D op m'n F1000 en dat veersysteem was gebaseerd op elastomeren, olie en een veer. De Super Fatty D heeft echter wel een lucht/olie combinatie.gTa wrote:
Toegegeven, die Fatty D was niet de meest overtuigende vork. Ik heb 'm na een tijdje trouwens laten voorzien van 'n nieuw binnenwerk (die lagerplaatjes waren precies nogal gevoelig voor vuil en vocht), en dan nog was 't maar zozo. Zelfs met de correcte luchtdruk was ze hard, te lineair, en die draaiknop op z'n koppie die haalde naar mijn mening niks uit (ik ondervond daar niks verschil tussen).
Last edited by Jannemanneke on Sat 06 Oct 2007 19:17, edited 1 time in total.
-
Jannemanneke
- Mountainbiker
Post by Jannemanneke »
Ik heb al een paar keer gevraagd om naar die 'tatami' te gaan... maar onze vriend wil niet.gTa wrote:Oh, wacht 'es?
Watje Jan = Jakkel
Tinky Winky = kamikaze
?
Okeeeee, 'k hebbem.Jongens, daar *wijst naar links* is de tatami, niet hier!