ben der mee weg
's Avonds...
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
- Max Power
- Mountainbiker
jep inderdaad. T studentenritme gaat er niet uit bij mij. Na meer dan 2 jaar is het nog altijd zo. Ik studeerde vroeger tot 3 u (of pinten pakken of films kijken of gamen of chatten ...den mountenbiker wrote:Opblijven is leukmaar s'morgens
![]()
ben der mee weg
Ik had het ook niet over dt fouten, maar over al te storende smsstijl, leestekenloze teksten of idd (shit, smsstijl
) vertalingen die op niets trekken. Of grove fouten (niet alleen spelling maar vooral spraakkunst) in officiële artikels of testverslagen..
Het leest gewoon niet prettig meer.
Ik heb morgen geen les, en deze site is verslavend
Het leest gewoon niet prettig meer.
Ik heb morgen geen les, en deze site is verslavend
-
Antonio's pizza
- Mountainbiker
Post by Antonio's pizza »
Nee. Ik moet zelfs nog gaan fietsennewbiker wrote:dju, zit ik hier dan nog alleen?
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Je bent ook een nachtmens gelijk mij ,ik kom maar totMax Power wrote:jep inderdaad. T studentenritme gaat er niet uit bij mij. Na meer dan 2 jaar is het nog altijd zo. Ik studeerde vroeger tot 3 u (of pinten pakken of films kijken of gamen of chatten ...den mountenbiker wrote:Opblijven is leukmaar s'morgens
![]()
ben der mee wegmaar ik rolde niet uit mijn bed voor 10.30). Nu raak ik ook nooit voor 1u in mijn bed, maar de wekker is er wel al om 7u
. Pijnlijk toch wel moet ik zeggen. Tslechtste is dat ik bijvoorbeeld binnen hier en 5 minuten mijn pc ga afsluiten, en dan nog zo dom zal zijn om mijn tv "nog even" aan te zetten. En altijd is er iets interessants en altijd ben ik er aan voor de moeite.
leven als het avond wordt