21/10/07 Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
luckyluc
Mountainbiker

Post by luckyluc »

eindelijk zal het eens lukken deze tt ook te rijden, ieder jaar moet ik die voormiddag werken, dit jaar hetzelfde, maar wat lees ik inschrijving tot 14 u. dus zal ik als een van de laatsten aan de inschrijvingstafel staan.
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Ik kom zeker ook piepen (zowel op het parcours als op den après) :-)
Dat het ma rap 21okt is.
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

Is er iets te doen in Oostrozebeke misschien ???????? :wink: :wink: :wink:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

jodelaietie wrote:Ik zie er al naar uit om deze TT te rijden.
De familie -teetje,-peetje en GP zullen ons een offroad orgasme geven.
En vergeet ook de cowboy niet.
Met hem erbij zullen er heel wat technische hebbedingetjes aan te pas komen.Hij is ook reeds enkele dagen al mee aan het "parcoursbouwen".
Ook vanavond in de "rapte" nog wat singletracks gaan aanleggen in....... :roll: :roll: .
Dat wordt smullen zulle.
Als dat zo verder gaat (en het gaat zo verder),dan mag ik al heel wat zones heruitmeten.Ieder bosje of technische zone lijkt plots dubbel zo lang,twee a drie verdiepingen hoog te zijn,.......maw we zijn duidelijk heel wat nieuwe off-road aan het bijmaken.Nu zit alles nog in een beginfase,maar over 2 weken wordt dat heerlijk genieten.Wie "een hoog gemiddelde" parcours wil,zal zeker bedrogen uitkomen in onze (vlakke) streek.
Off-roadfun en experimentjes(lees : nieuwigheden) krijgen bij ons voorrang.Ik weet zeker dat iedereen daar de vruchten zal van plukken en zal kraaien van genot.

Onze 10de editie wordt niet alleen een feesteditie maar ook een parcourshoogtepunt!!!(Nog nooit eerder vertoont )

Ik kan nu al niet wachten tot ik het ganse parcours met XIII mag gaan verkennen in de vroegte.Wij staan s'morgens in voor de parcours check-up.
Bertinus
Mountainbiker

Post by Bertinus »

veeteeteetje wrote:
jodelaietie wrote:Ik zie er al naar uit om deze TT te rijden.
De familie -teetje,-peetje en GP zullen ons een offroad orgasme geven.
En vergeet ook de cowboy niet.
Met hem erbij zullen er heel wat technische hebbedingetjes aan te pas komen.Hij is ook reeds enkele dagen al mee aan het "parcoursbouwen".
Ook vanavond in de "rapte" nog wat singletracks gaan aanleggen in....... :roll: :roll: .
Dat wordt smullen zulle.
Als dat zo verder gaat (en het gaat zo verder),dan mag ik al heel wat zones heruitmeten.Ieder bosje of technische zone lijkt plots dubbel zo lang,twee a drie verdiepingen hoog te zijn,.......maw we zijn duidelijk heel wat nieuwe off-road aan het bijmaken.Nu zit alles nog in een beginfase,maar over 2 weken wordt dat heerlijk genieten.Wie "een hoog gemiddelde" parcours wil,zal zeker bedrogen uitkomen in onze (vlakke) streek.
Off-roadfun en experimentjes(lees : nieuwigheden) krijgen bij ons voorrang.Ik weet zeker dat iedereen daar de vruchten zal van plukken en zal kraaien van genot.

Onze 10de editie wordt niet alleen een feesteditie maar ook een parcourshoogtepunt!!!(Nog nooit eerder vertoont )

Ik kan nu al niet wachten tot ik het ganse parcours met XIII mag gaan verkennen in de vroegte.Wij staan s'morgens in voor de parcours check-up.
Respect =D>
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Bij gebrek aan een waardig alternatief zal ik dit kermistochtje ook komen bollen :wink:

Het mag rap den 21ste zijn.
Tzal een schoon treintje worden zeker. Met enkele kopmannen afwezig zal het misschien eens lukken om op het podium te eindigen :lol:
Alsk nie wegzak in de blubber #-o
Mijn moussaka was nog niet helemaal verwerkt of kem al were last van "paëlla en tapa" rollekes op de zijkanten #-o #-o
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Het is natuurlijk vanzelfsprekend dat ik er ook zal bijzijn.

Greetings the voltman
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

veeteeteetje wrote: En vergeet ook de cowboy niet.
Met hem erbij zullen er heel wat technische hebbedingetjes aan te pas komen.
Oei, oei dat beloofd. Hopelijk moeten we nergens in achteruit rijden en ook niet op ons achterwiel. Ik ga al een beetje oefenen.Ter info m'n stuur is 58cm breed !
CP heeft een andere leuze , als het wiel erdoor kan dan volgt de rest vanzelfs , een beetje zoals de katten.
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

VTTje zonder veel van uw parcours kenbaar te maken,kunnen we inpikken grens Ingelmunster-Lendelede?Kwestie van een beetje tijd te sparen want zaterdagavond moeten we naar de 50jarigenreunie. #-o #-o
gr Stafke

16DEC VTT Lendelede inr.KWB
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

stafke wrote:VTTje zonder veel van uw parcours kenbaar te maken,kunnen we inpikken grens Ingelmunster-Lendelede?Kwestie van een beetje tijd te sparen want zaterdagavond moeten we naar de 50jarigenreunie. #-o #-o
gr Stafke

16DEC VTT Lendelede inr.KWB
Neen,Stafke.
De grens Ingelmunster-Lendelede snijden we niet aan.
Best en dichtst in uw geval is aan het Vinkemuseum,iets daarover naar rechts,doodlopende weg,die overgaat in een paadje ofwel van aan de Muizelmolen.Daar zit je dan wel een kilometerke of 2 na de controle.
Maar de Kortrijksebaan steken we niet over.Integendeel,we rijden via Ingelmunster over een klein stukje Hulste en dan door naar Ooigem.
Post Reply