28/10/07 - Ingelmunster (LET OP: GEWIJZIGDE LOCATIE!!!)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Mister T.
Mountainbiker

28/10/07 - Ingelmunster (LET OP: GEWIJZIGDE LOCATIE!!!)

Post by Mister T. »

Aangezien een beeld meer zegt dan 1000 woorden:

Image

Niettegenstaande deze TT grotendeels dezelfde streek aandoet als de TT van Oostrozebeke de week ervoor, zullen voormalige deelnemers van onze Wintertoertocht kunnen beamen dat deze TT geenszins hetzelfde parcours volgt als deze van Oostrozebeke. Integendeel zelfs. Net zoals de TT van Oostrozebeke proberen ook wij onze eigen toets te geven aan ons parcours!

Dus ik mag niemand horen klagen :roll: :-) : in een tijdsbestek van 2 weken krijgen jullie 2 zeer verzorgde TT's die gekend zijn om hun uitmuntende organisatie (ahum, al zeg ik het zelf 8) ), en dit telkens in een streek waarin er toch een aantal 'speciallekes' en technische stukken zitten (Ooigembos, Wielsbeke crossparcours, Kasteelpark en -bos Ingelmunster, etc.) die elke mtb'er moeten kunnen bekoren. Dus zeker de moeite waard om twee weken na elkaar naar de Mandel-Leie-streek af te zakken!!!

Tot de 28ste! De afwezigen zullen wederom ongelijk hebben! Nog niet overtuigd? [-X :wink: :

topic zomer TT 2007
verslag Moustache zomer TT 2007 (Merci Moustache!)
topic winter TT 2006

Door onze ervaringen op onze voorbije zomer en winter TT's ben ik er van overtuigd dat we de schoonheidsfoutjes van onze vorige (en eerste) winter TT ditmaal moeiteloos zullen voorkomen. We streven een vlekkeloze organisatie na, gekoppeld aan een boeiend en nooit vervelend winterparcours. Voor minder gaan we niet!

Let wel: nieuwe locatie aan het Sportstadion te Ingelmunster (ons clublocaal de Aviflora is te klein gekomen :oops: ).

Deze tocht maakt bovendien deel uit van de Merida-KW-BBR Flanders off-road MTB Cup 2007-2008 (pfff... blijft een mond vol!), dus vergeet jullie stempelkaart niet.

Vóór 10 uur gratis koffie.
In de deelnameprijs is er ook een warme hond :drunk: voorzien (ras naar eigen keuze :wink: )

En oh ja, teneinde niet driemaal dood te moeten gaan de laatste kilometers: de werkelijke afstanden zijn 32 en 57 :-D
Last edited by Mister T. on Fri 26 Oct 2007 10:52, edited 5 times in total.
Max Power
Mountainbiker

Re: 28/10/07 - Ingelmunster (W-Vl) - 2e Brigandsbikers Winte

Post by Max Power »

Mister T. wrote: In de deelnameprijs is er ook een warme hond :drunk: voorzien (ras naar eigen keuze :wink: )
ik wil nen dark dingo :drunk: . Zou wel handig zijn, een persoonlijk huis-tuin en keuken slaaf.

En oh ja, teneinde niet driemaal dood te moeten gaan de laatste kilometers: de werkelijke afstanden zijn 32 en 57 :-D

dank je =D> =D> =D>
Mister T.
Mountainbiker

Re: 28/10/07 - Ingelmunster (W-Vl) - 2e Brigandsbikers Winte

Post by Mister T. »

Max Power wrote:
Mister T. wrote: In de deelnameprijs is er ook een warme hond :drunk: voorzien (ras naar eigen keuze :wink: )
ik wil nen dark dingo :drunk: . Zou wel handig zijn, een persoonlijk huis-tuin en keuken slaaf.
Geen probleem. Hij woont letterlijk - euh, even tellen - ... 6 huizen verder in mijn straat. 'k Zal hem de zondagochtend oppikken :wink:
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Als Brigandsbiker klinkt het misschien niet objectief, maar deze tocht is één der mooiste van de streek en de organisatie is pico bello. Jammer genoeg ben ik niet vrij dat weekend en ben ik er voor het eerst niet bij op onze eigen TT. Schande ! Ik weet het... [-o<
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

tloperke wrote:Als Brigandsbiker klinkt het misschien niet objectief, maar deze tocht is één der mooiste van de streek en de organisatie is pico bello. Jammer genoeg ben ik niet vrij dat weekend en ben ik er voor het eerst niet bij op onze eigen TT. Schande ! Ik weet het... [-o<
:off:
Vrees niet! Excommunicatie gebeurt pas na twee afwezigheden. Bij één afwezigheid houden we het op eenvoudig martelen. 8)
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Ik zou zeggen niet twijfelen het word opnieuw een TT om duimen en vingers bij af te likken, zoals altijd zullen de brigandsbikers opnieuw het beste van zichzelf geven om jullie een prachtige dag te bezorgen.

Ikzelf ben net als bij de zomertocht terug verantwoordelijk voor het crossparcours.

Oja hier nog wat sfeerbeelden van onze zomervtt

http://tourtocht.fotopic.net/

Greetings the voltman
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

Ha, de brigandbikers!
De organisatie, altij goe!
De tocht zelf, ook goe!!
Wa moete meer hebben...

Maar, de tocht valt tope met middelkerke...
Pijnlijke en moeilijke keuze ...
Wezien wel... kheb nog wel even de tijd...

Gegroet! Tobi!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

the voltman wrote: Ikzelf ben net als bij de zomertocht terug verantwoordelijk voor het crossparcours.
Voltman,dan kan ik U zeggen dat ge geen verlof moet nemen.
Ge zult geen werk meer hebben aan dat crossparcours.
Ge gaat zelfs versteld staan wat er daar allemaal gaat gebeuren.
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

veeteeteetje wrote:
the voltman wrote: Ikzelf ben net als bij de zomertocht terug verantwoordelijk voor het crossparcours.
Voltman,dan kan ik U zeggen dat ge geen verlof moet nemen.
Ge zult geen werk meer hebben aan dat crossparcours.
Ge gaat zelfs versteld staan wat er daar allemaal gaat gebeuren.
Ik hoop dat ik wel nog werk heb veeteeteetje, ook ik heb al enkele maanden plannen met het crossparcours, het zou toeval zijn moesten onze plannen nu exact hetzelfde zijn hé, maar ge weet nooit, in ieder geval verschillende parcours het komt de biker enkel maar ten goede.

Greetings the voltman
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

tobi wrote:Ha, de brigandbikers!
De organisatie, altij goe!
De tocht zelf, ook goe!!
Wa moete meer hebben...

Maar, de tocht valt tope met middelkerke...
Pijnlijke en moeilijke keuze ...
Wezien wel... kheb nog wel even de tijd...

Gegroet! Tobi!
Hoi die Tobi

Ik zou niet twijfelen moest ik u zijn, waarom het ver gaan zoeken als vlak bij de deur een TT is die minimum even goed is.

Greetings the voltman
Post Reply