7/10/07 KNESSELARE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

na lang twijfelen tussen Ardooie en Knesselare zal het deze worden. I'll be there
thompsonbiker
Mountainbiker

Post by thompsonbiker »

Vorige edities steeds het inschrijvingsgeld waard zulle, voor 3 euro een gratis koffie voor de rit, een hotdog erna, een geschenk vorig jaar van Campina of Bodysol en een goede bevoorrading en 'k zie nu dat er twee zijn op de 50km dus zal we weer dik in orde zijn en 't terug voor het goede doel en Knesselare ligt op de grens van Oost-Vlaanderen met West-Vlaanderen als ik mij niet vergis,
bonachi
Mountainbiker

Post by bonachi »

Ondanks de goede bedoelingen zal ik forfait moeten geven. Zondagvoormiddag match met voetbal voorzien met achteraf een etentje.
Zal mij zaterdag dan maar in Landegem gaan uitleven en hopen dat ik er volgend jaar kan bijzijn.
TREKKERTJE
Mountainbiker

Post by TREKKERTJE »

zal zeker in knesselare te vinden zijn daar je daar op een prachtige organisatie kan rekenen en een hééééél mooi parcours dus mannen niet twijfelen maar komen =D> =D>
wiene
Mountainbiker

Post by wiene »

:wink: Zeker een aanrader, dus zijn de mannen van Verbeke ook van de partij :wink:
Fre C
Mountainbiker

Post by Fre C »

thompsonbiker wrote:Vorige edities steeds het inschrijvingsgeld waard zulle, voor 3 euro een gratis koffie voor de rit, een hotdog erna, een geschenk vorig jaar van Campina of Bodysol en een goede bevoorrading en 'k zie nu dat er twee zijn op de 50km dus zal we weer dik in orde zijn en 't terug voor het goede doel en Knesselare ligt op de grens van Oost-Vlaanderen met West-Vlaanderen als ik mij niet vergis,
Woon nu in Mariakerke, maar ben van Maldegem afkomstig. Ligt op 7km van Knesselare. Ligt dus tussen Maldegem en Aalter enerzijds en Beernem en Ursel/Zomergem anderzijds. Inderdaad steeds goede organisatie. Ben zaterdagavond in Maldegem om klein beetje door te zakken, maar zondagochtend met de fiets naar Knesselare om er om 8u30 te starten!
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Weet nog niet juist welke rit ik zondag zal rijden. Moet nl. om 13u45 reeds in Nieuwpoort zijn...

Mannen van de Willem Tell rijden zeker de baanrit.

Misschien tot dan !
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Eerst proberen van uwe wekker te horen en u niet te overslapen zeker??? :-D
Weet nog niet of ik deze na Moerbeke er ook nog zal bijlappen?
Ziet er in ieder geval een leuke tocht uit en waarschijnlijk nog goed bereidbaar daar?
En voor het goede doel! =D>
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

zwiebertje wrote:Eerst proberen van uwe wekker te horen en u niet te overslapen zeker??? :-D
Weet nog niet of ik deze na Moerbeke er ook nog zal bijlappen?
Ziet er in ieder geval een leuke tocht uit en waarschijnlijk nog goed bereidbaar daar?
En voor het goede doel! =D>
Zei de man die na avondje voor de buis in zijn bedje kroop =D>

Mi. redelijk berijdbaar, mogelijks in bossen Drongengoed Ursel wat ploeterwerk te verwachten.

Misschien tot dan !
rodekruisbiker
Mountainbiker

Post by rodekruisbiker »

hebben zopas gedaan met het uitpijlen van de tocht, gezien de hevige regenval van de afgelopen dagen valt het goed mee, wij hebben enkel een passage in Ursel uit het parcours geschrapt omdat wij denken als er op die plaats bv 200 man overrijden het een drassige partij gaat worden , zelfs te voet is het niet te doen wegens het teveel aan water, helaas hebben we dit stuk moeten vervangen door ongeveer 1km baan maar niet iedereen houdt van modderbaden en wij houden graag rekening met iedereen, het drongengoed ligt er zoals altijd zeer goed berijdbaar bij, ook het nieuwe stuk in het parcours van de 50km is goed berijdbaar waar ik voor vreesde, wanneer het morgen nog een dag is als vandaag dan kan dit het parcours maar ten goede komen, maar een modderpartij zal het zeker niet worden, overal zal gereden kunnen worden en dat kan de deelnemers maar ten goede komen.
Post Reply