Wie kan mij meer vertellen over deze tocht?
Het is de eerste maal dat wij met onze groep deze gaan doen.
Zwaar of licht parcours,veel of weinig bos en veldwegen,single tracks en dies meer.Welke richting gaat het uit.
Graag respons hierop.
07/10/07 Bouwel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
fietsiepiets
- Mountainbiker
- g-works
- Mountainbiker
veel hoogtemeters ga je in onze streek niet hebben , maar de TT is zeker de moeite om te doen ,.
Zoals alle andere jaren dat ik deze tt gereden heb zal hij ook dit jaar weer ongeveer het zelfde zijn , een stuk richting herenthout zo naar bevel,nijlen met zijn molenbos, en dan richting bouwwel ,met hopelijk , bouwelbergen erin indien ze de toelating gehad hebben.(of omgekeerde richting).
Hier en daar liggen zeker wat singeltraks en leuke technische stukken in ,organisatief gezien hebben ze ook al genoeg ervaring om alles in orde te hebben.
Zoals alle andere jaren dat ik deze tt gereden heb zal hij ook dit jaar weer ongeveer het zelfde zijn , een stuk richting herenthout zo naar bevel,nijlen met zijn molenbos, en dan richting bouwwel ,met hopelijk , bouwelbergen erin indien ze de toelating gehad hebben.(of omgekeerde richting).
Hier en daar liggen zeker wat singeltraks en leuke technische stukken in ,organisatief gezien hebben ze ook al genoeg ervaring om alles in orde te hebben.
-
fietsiepiets
- Mountainbiker
Post by fietsiepiets »
bedankt voor de info.we zullen er zijn,eerst met de mtb naar bouwel,de tocht zelf en terug,het zal dus een sportieve dag worden.g-works wrote:veel hoogtemeters ga je in onze streek niet hebben , maar de TT is zeker de moeite om te doen ,.
- little giant
- Mountainbiker
Post by little giant »
het parcours ligt er nog degelijk bij na de regenval van de voorbije dagen.
ben een van inrichters en het parcours kan soms venijnig hoek komen maar het is weer een prachtstuk.
ben een van inrichters en het parcours kan soms venijnig hoek komen maar het is weer een prachtstuk.
-
klijdabber
- Mountainbiker
Post by klijdabber »
Swannie wrote:Waar is de start ergens? Komende van Herentals via de Lindekens...little giant wrote: ben een van inrichters .
geachte aan de lindekens Linksaf richting herenthout over spoorweg dan heb je aan je rechterkant het voetbalplein daar net voorbij rechts af de molenstraat in en dan de eerste straat terug rechts af de molendreef hier een 300 meter aan je rechterzijde is het vertrek de sporthal de molen.
maar er worden overal wegwijzers gehangen hoe je moet rijden met veldtoertocht op.
-
klijdabber
- Mountainbiker
Post by klijdabber »
aan de lindekes rechts af richting herenthout maar er hangen overal wegwijzers met het opschrift Veldtoertocht.
Een mooi ritje van 45 km gereden, niets op aan te merken. goede organisatie en mooie tocht. Spijtig dat sommige enkelingen (tussen de deelnemers) weeral eens denken dat die toertochten enkel en alleen voor hun is. Het respect voor de collega-bikers is soms ver te zoeken!!
Tot tweemaal toe heb ik een biker horen roepen op een andere deelnemer dat hij beter zijn wandelschoenen zou aantrekken!!!! Dit omdat een biker niet vlug genoeg was op een single-track!!
Ik weet nu niet dat dit één en dezelfde mtb-er was die deze onnozele opmerking maakte!!!!
Zulke opmerkingen kunnen ze beter voor zichzelf houden en als die heren mtb-ers die graag hun "koersgemiddelde" hoog houden toch commentaar hebben op andere minder snelle mtb-ers, awel dat ze dan competitie gaan rijden!!!! Maar ja, waarschijnlijk zullen zij hier nog wel te plat voor zijn!!!
Die persoon die deze opmerking vandaag maakte, heeft chance dat dat niet tegen mij was.................
Tot tweemaal toe heb ik een biker horen roepen op een andere deelnemer dat hij beter zijn wandelschoenen zou aantrekken!!!! Dit omdat een biker niet vlug genoeg was op een single-track!!
Ik weet nu niet dat dit één en dezelfde mtb-er was die deze onnozele opmerking maakte!!!!
Zulke opmerkingen kunnen ze beter voor zichzelf houden en als die heren mtb-ers die graag hun "koersgemiddelde" hoog houden toch commentaar hebben op andere minder snelle mtb-ers, awel dat ze dan competitie gaan rijden!!!! Maar ja, waarschijnlijk zullen zij hier nog wel te plat voor zijn!!!
Die persoon die deze opmerking vandaag maakte, heeft chance dat dat niet tegen mij was.................
- little giant
- Mountainbiker
Post by little giant »
het verbaal geweld tegen jongere ouderen vrouwen en kinderen, kan niet iedereen heeft recht om te rijden hoe en hoe snel.
heb een vraag voor alle deelnemers aan onze toertocht:
-als er 60km zouden zijn, wordt het deelnemers aantal dan ook vergroot?
zouden volgend jaar 32 km en 60 of 65 km willen invoeren.
aan al onze 570 deelnemers bedankt en tot volgend jaar.
heb een vraag voor alle deelnemers aan onze toertocht:
-als er 60km zouden zijn, wordt het deelnemers aantal dan ook vergroot?
zouden volgend jaar 32 km en 60 of 65 km willen invoeren.
aan al onze 570 deelnemers bedankt en tot volgend jaar.