30/09/2007 Nederhasselt - O-Vl

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

pvandebe wrote:Gek wat GG daar zegt......'k Zat gisteren op de baan en wou dat saai trainingsritje afsluiten met de keitjesklim in Pollare (op slicks hehe). 't Was toen wel half drie ongeveer en er kwamen een stuk of wat bikers naar beneden ('k geloof drie in 't zelfde shirt, grijsachtig). Boven aangekomen zag 'k daar een oranje pijl downhill hangen, dus misschien heb je wat gemist ?????
nee nee, niks gemist :-D zelfs effenaf richting "keiklim" gereden omdat ik er mijnen kleinen teen zou voor verwed hebben dat 't langs daar was, tocht liep wel degelijk via 't betonbaantje net voor de top van de keitjesklim. stuk of 2 oranje pijltjes die in 't baantje hingen.
Pétard
Mountainbiker
Location: cube elite, Litespeed ocoee boormachien, Isaac baanmachien

Post by Pétard »

more en bruno: =D> dik gereden!
ben content dat ik het wiel kunnen houden heb tot het einde, veel sneller kon ik niet meer. De eindspurt was nogal flauw, ik kon niet veel meer uit mijn kastje halen. Wa meer trainen en volgend jaar halen we die 30avs wel....

al bij al nog een mooie tocht die er lekker vettig bijlag!
more
Mountainbiker
Location: Minerva-XT-Reba Race-HS33-Mavic Crossland-Schwalbe Nobby Nic

Post by more »

Pétard wrote:more en bruno: =D> dik gereden!
ben content dat ik het wiel kunnen houden heb tot het einde, veel sneller kon ik niet meer. De eindspurt was nogal flauw, ik kon niet veel meer uit mijn kastje halen. Wa meer trainen en volgend jaar halen we die 30avs wel....

al bij al nog een mooie tocht die er lekker vettig bijlag!
yo de Pétard met 't lang aar :wink:
ja twas wel een ferm ritje he, met de Bruno erbij is da altijd knallen.
de laatste km kon'k niet meer overnemen zenne, de mosselkes van den dag ervoor (of waren het de frieten...) waren me nie zo goe bevallen :roll: :-)
had ook al twee weken gene klop meer gedaan op de velo :-?
ga je volgend weekend naar Aaigem?
mij gaat ge er nie zien, zal in de voerstreek zitten voor het weekend (daar beetje gaan trainen) :wink:
Salonrijder
Mountainbiker

Post by Salonrijder »

more, ge waart wel vergeten te zeggen da ge op het einde wel moeten passen hebt hé, en dat er wel degelijk enen van de meerbeekse bikers voor u binnen gekomen is. effectief ik stond geparkeerd, ik zou u nekeer willen zien asge zo moe kakken :cry: op mijnen ouderdom vind ik da niet slecht om een half minuutje achter e jong manneken zoals gij binnen te komen :oops:
more
Mountainbiker
Location: Minerva-XT-Reba Race-HS33-Mavic Crossland-Schwalbe Nobby Nic

Post by more »

de Van Belle wrote:more, ge waart wel vergeten te zeggen da ge op het einde wel moeten passen hebt hé, en dat er wel degelijk enen van de meerbeekse bikers voor u binnen gekomen is. effectief ik stond geparkeerd, ik zou u nekeer willen zien asge zo moe kakken :cry: op mijnen ouderdom vind ik da niet slecht om een half minuutje achter e jong manneken zoals gij binnen te komen :oops:
how how, ne mens mag hier toch wel ne keer zeveren zeker, ge hebt het verkeerd opgenomen, het is niet mijn bedoeling kwaad te spreken over iemand, dacht dat je er wel zou kunnen mee gelachen hebben, sorry.
kzal de laatste zijn om te zeggen dat gij of gelijk wie gene goeie biker is, iedereen rijdt naar zijn kunnen en zelf ga'k ook nie gaan bijtrainen om als eersten binnen te willen komen.
ik heb altijd heel veel respect voor iedereen die met de mtb rijdt en er zijn best voor doet! zeker voor mensen die ouder en/of wat zwaarder zijn dan mezelf, tis maar dat ge het weet, want gij kent mij totaal niet.
zelf doe ik het voor het plezier, niet om te winnen, zal dan ook nooit een wielerwedstrijd rijden ofzo.
heb wel het geluk er weinig te moeten voor doen, daarom dat ik destemeer respect heb voor anderen die er meer moeten voor doen om hetzelfde resultaat te bekomen. denk dat'k daarvoor niet de nodige inzet zou hebben.
dus als ik eens moet passen dan heb ik daar geen probleem mee, anderen in mijn plaats wel precies lol :lol:
maar ik bedoelde het goed, heb al spijt dat ik hier nog eens iets gepost heb #-o
Pétard
Mountainbiker
Location: cube elite, Litespeed ocoee boormachien, Isaac baanmachien

Post by Pétard »

zeg more, nu overdrijf je toch... Ge moet de vanbelle ook wel kennen hé, hij kan ook zeer goed overdrijven oftewel zeveren.

laat het niet aan je hartje komen, dit is een plaats om te zeveren en af te spreken. Waarom daarmee stoppen :wink:

tot nog eens

en nu gedaan met die onzin over de snelste #-o
Klippel San
Mountainbiker

Post by Klippel San »

Pétard wrote:zeg more, nu overdrijf je toch... Ge moet de vanbelle ook wel kennen hé, hij kan ook zeer goed overdrijven oftewel zeveren.

laat het niet aan je hartje komen, dit is een plaats om te zeveren en af te spreken. Waarom daarmee stoppen :wink:

tot nog eens

Daar moet gijlen toch nie over zeveren da was den Bruno. :lol:
Raffie
Mountainbiker

Post by Raffie »

Klippel San wrote:
Pétard wrote:zeg more, nu overdrijf je toch... Ge moet de vanbelle ook wel kennen hé, hij kan ook zeer goed overdrijven oftewel zeveren.
tot nog eens
Daar moet gijlen toch nie over zeveren da was den Bruno. :lol:
aah ja, wacht maar noste keer doen wij ook mee hé Klippel San! :-D 't begint hier te kriebelen 8)
Klippel San
Mountainbiker

Post by Klippel San »

Zondag zeker ...
zorro
Mountainbiker

Post by zorro »

de Van Belle wrote:more, ge waart wel vergeten te zeggen da ge op het einde wel moeten passen hebt hé, en dat er wel degelijk enen van de meerbeekse bikers voor u binnen gekomen is. effectief ik stond geparkeerd, ik zou u nekeer willen zien asge zo moe kakken :cry: op mijnen ouderdom vind ik da niet slecht om een half minuutje achter e jong manneken zoals gij binnen te komen :oops:
ik dacht uwe kak zien te liggen hebben op straat! allez da zij toch ene van u collega's :wink: wacht maar als ik van mijn madam ooit ne keer goei wielen krijg :(
Post Reply