Fietscomputer: Ciclomaster

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Post Reply
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

stom vraagje #-o zijn dat rijuren of gewoon daguren :-? :-?

Gizmo 8)
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

Gizmo wrote:stom vraagje #-o zijn dat rijuren of gewoon daguren :-? :-?

Gizmo 8)
ik citeer:
er is sprake van een zgn.kringgeheugen,dat wil zeggen dat steeds de laatste 64u in het geheugen op te roepen zijn,oudere gegevens worden overschreden.
rijuren dus zeker?
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

thx Speci =D> =D>

Gizmo 8)
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

heb vandaag ook goed nieuws gehad van Paul en mag men CM 436 ook morgen gaan halen yesssssssssss

Gizmo 8)
Iglo
Mountainbiker

Post by Iglo »

Gizmo wrote:weet eens te zeggen of die perfect samenwerkt met win XP als ge wilt, zal morgen es bellen naar aalst of em daar ook binnen is, heb em niet besteld omdat ik toch op enkele km's woon he ben anders wel benieuwd zenne.

Gizmo 8)
Werkt perfect onder XP. Dit sedert juni dit jaar. Geen enkel probleem, noch bij installatie, noch bij gebruik.
De software doet wel enorm "oubollig" aan, maar ja je kunt niet alles hebben.

Groeten,
Iglo
Flip M5
Mountainbiker

Post by Flip M5 »

MILJAARDE SEG!!! 'k Had diene topic hier niet mogen volgen, nu heb ik er ook ene besteld (bij H&S bikediscount). Diene uitprint heeft me overtuigd. Gewoon prachtig is dat!! :lol:
Euh, niemand ne BC 1400 van sigma kopen :-? :wink: :drunk:
phille
Mountainbiker

Post by phille »

de meeste profielen op de zoenksite zijn gemaakt met de HAC
Is gewoon een heel heel heeeeel goed toestel wanneer je praat over meters die je kan aansluiten op een PC die ook hartslag doen enzo
een tegenpool is de Polar die echter een beetje duurder is en minder goede montage op de fiets bied. Maar dan ook positieve punten heeft maar daar gaat het hier niet om.
Hoogtemeting doe je inderdaad best barometrisch omdat alzo de grafieken ni teveel springen van de ene kant naar de andere kant, via GPS (deed dit vroeger ook) mag het dan wel met satelieten JUIST zijn er blijft een grote foutmarge, de reden dus van het bv uitbrengen van de Vista bij Garmin, maar dit toestel was echt gemaakt voor ULM'ers

In't kort: wat ben ik blij te rijden met DEUTSCHE GRUNDIGHEID :-) en dus BERE content van mijn Hac
vaast
Mountainbiker

Post by vaast »

Kan je achteraf nog aanpassingen uitvoeren? Zoals de grafiek van Speci die niet juist is gecalibreerd en dus teveel hoogtemeters aangeeft.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

eenmaal geregistreerd niet, echter wat maakt een baraometrische hoogtemeting onder de 1000m ? Niets he, je moet daarom in die zone relatief denken, en weten dat de zaak lineair draait, als je dus start op 200m of op 100m het aantal hms zal hetzelfde zijn !
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

vandaag de CM 436 gaan halen en installed ( special thx to Speci voor den uitleg ) nu rest enkel nog de bijhorende ritten he om te zien wat dat iere gaat geven maar ik heb er goede hoop op.

Gizmo
Post Reply