Of misschien tussendoor een dutje gedaan....???Millenniumbiker Mitch01 wrote:Wat ik nie goe begrijp is dat dat vrouwmens ne tour meer heeft dan ik.
Wat waar en wanneer heb ik hier iets gemist?
bikepartners regio Opwijk
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
- Mojobiker
- Mountainbiker
Toch niet te neig lachen hoor mannen. Het was daar echt niet voor sissies en janetkatten. En da vrouwmens was meer nen halve beer(in).
Ik heb den uitslag eens goed bekeken. Meng en ik hebben echt pech gehad tijdens de tweede ronde. Hij reed toen lek en dat heeft ons 10 minuten gekost. Anders hadden we ergens rond de 70e plaats gezeten.
Als we volgend jaar dan wa meer op uithouding, explosiviteit en techniek trainen, staan we nog beter in onze schoenen.
Mojo
Ik heb den uitslag eens goed bekeken. Meng en ik hebben echt pech gehad tijdens de tweede ronde. Hij reed toen lek en dat heeft ons 10 minuten gekost. Anders hadden we ergens rond de 70e plaats gezeten.
Als we volgend jaar dan wa meer op uithouding, explosiviteit en techniek trainen, staan we nog beter in onze schoenen.
Mojo
Akkoord op alle vlak en zeker van dienen beer hahahahahaMojobiker wrote:Toch niet te neig lachen hoor mannen. Het was daar echt niet voor sissies en janetkatten. En da vrouwmens was meer nen halve beer(in).
Mojo
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
De recce van gisteren was best leuk
alleen duurde het wachten op kikki nogal vrij lang.
Achteraf werd pas duidelijk dat we in de sprint gepakt waren en hij al vertrokken was
kiki has left the building.
Uiteindelijk mije GSM dan nog teruggevonden, in katrien's wagen.
Nog een vriendelijk masken die, dat onding (de gsm heee)komt terugbregen.
Waarvoor dank.
(nu moet ze nog eens met ons gaan meerijden)
Streets
alleen duurde het wachten op kikki nogal vrij lang.
Achteraf werd pas duidelijk dat we in de sprint gepakt waren en hij al vertrokken was
kiki has left the building.
Uiteindelijk mije GSM dan nog teruggevonden, in katrien's wagen.
Nog een vriendelijk masken die, dat onding (de gsm heee)komt terugbregen.
Waarvoor dank.
(nu moet ze nog eens met ons gaan meerijden)
Streets