middag lukt nietChimaera wrote:Hey Willy,Willy D wrote:nu dinsdag kan ik ook afkomen voor een toerke op de weg...laat maar iets weten moest ik welkom zijn
ge zijt natuurlijk welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik zal omstreeks 13u vertrekken aan't Lisp en rij dan den dijk op naar .... Wie mee wil (rustig op't gemak) kom naar 't lisp he
Lier en omgeving?
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Chimaera
- Mountainbiker
Wa is de "ijzeren brug" ??Arez wrote:Aan de ijzeren brug in Lier rond een uur of half twee ?
Het is niet veel soeps qua offroad, het zijn eerder onverharde paden maar ach, fietsen is fietsen eh ?
Ik schat dat er zo'n 10km te combineren valt op onverhard en dan trekken we nog maar een beetje over het kanaal ofzo ?
- Chimaera
- Mountainbiker
Ik haal zelf 13u niet, ik moet met m'n lief om 12u naar de tandarts (al de derde keer en nog steeds veel pijn). Dus ik denk dat het eerder 15u zal worden.Willy D wrote:middag lukt nietChimaera wrote:Hey Willy,Willy D wrote:nu dinsdag kan ik ook afkomen voor een toerke op de weg...laat maar iets weten moest ik welkom zijn
ge zijt natuurlijk welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik zal omstreeks 13u vertrekken aan't Lisp en rij dan den dijk op naar .... Wie mee wil (rustig op't gemak) kom naar 't lisp he....veel plezier
De ijzerenbrug is de voetgangersbrug naast het spoor over de nete. Op de grens tussen kessel en Lier.Chimaera wrote:Wa is de "ijzeren brug" ??Arez wrote:Aan de ijzeren brug in Lier rond een uur of half twee ?
Het is niet veel soeps qua offroad, het zijn eerder onverharde paden maar ach, fietsen is fietsen eh ?
Ik schat dat er zo'n 10km te combineren valt op onverhard en dan trekken we nog maar een beetje over het kanaal ofzo ?
http://maps.google.nl/maps/ms?ie=UTF8&h ... 709883ad9a
- Chimaera
- Mountainbiker
Tjah,
zoals afgesproken met Arez vertrokken we voor een verkennings-zoektocht naar offroad in Lier. Nog maar pas vertrokken moest ik m'n versnellingen al bijregelen, wat ik raar vond want gisteren draaide alles perfect. Nog wa verder voelde ik een vreemde tik aan m'n voeten bij elke pedaalslag (ik dacht aan een schoenplaatje) , toen liep de ketting plots op het middenblad en zag ik dat m'n rechtercrankarm aan't loskomen was. Arez heeft me dan terug huiswaarts geduwd, net op tijd zo bleek want bij de laatste borduur wezen beide crankarmen in dezelfde richting. M'n buren keken maar eigenaardig want een '30 voordien was ik hen met veel show
voorbij gereden. Arez is dan huiswaarts gereden en ik kon terug beginnen monteren. Crankarm terug vast gedraaid en terug vertrokken voor een ritje, continue controlerend of die crankarm nie loskwam. Ik had toen het idee om Kessel Fort te gaan verkennen, maar reed eerst verkeerd en zat op de Kesselse Heide. daar effe gestopt en de crankarm bijgedraaid (ik had m'n lesje geleerd en had de sleutel mee). De arm moest zich blijkbaar nog goed "zetten" want daarna is em nimeer losgekomen. Ik heb dan de juiste weg gevonden naar kessel fort via een planneke. Ze waren daar net een parcour aant afmaken met linten voor nen duathlon zaterdag en cyclocross zondag. Een serieuze meevaller dus (maakt m'n verkenning wa makkelijker). Het was een pittig parcourke vooral het lange stuk over het gras (pfff die 7 weken hebben geen goed gedaan). Ik heb drie rondjes gereden (bleek achteraf in omgekeerde richting) en ben dan terug huiswaarts gereden want de pols is nog nie super. Arez de volgende keer kunnen we mss dezen trip eens overdoen hé.
greetz
zoals afgesproken met Arez vertrokken we voor een verkennings-zoektocht naar offroad in Lier. Nog maar pas vertrokken moest ik m'n versnellingen al bijregelen, wat ik raar vond want gisteren draaide alles perfect. Nog wa verder voelde ik een vreemde tik aan m'n voeten bij elke pedaalslag (ik dacht aan een schoenplaatje) , toen liep de ketting plots op het middenblad en zag ik dat m'n rechtercrankarm aan't loskomen was. Arez heeft me dan terug huiswaarts geduwd, net op tijd zo bleek want bij de laatste borduur wezen beide crankarmen in dezelfde richting. M'n buren keken maar eigenaardig want een '30 voordien was ik hen met veel show
greetz