Lier en omgeving?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

Dees hier nog eens omhoog sjotten ze. nog steeds op zoek naar bikemakkers voor tt's, trainingritjes, ...... laat maar iets weten hé. Ik ben van plan om kessel fort eens te gaan verkennen (kwestie van menne flux te dopen)

greetz
onex
Mountainbiker

Post by onex »

Kzou heel graag eens meegaan maar heb eerst wa stukken die hersteld moete worde... :( maar kzalt hier in de gaten houde se :wink:
dCore
Mountainbiker

Post by dCore »

Chimaera wrote:Dees hier nog eens omhoog sjotten ze. nog steeds op zoek naar bikemakkers voor tt's, trainingritjes, ...... laat maar iets weten hé. Ik ben van plan om kessel fort eens te gaan verkennen (kwestie van menne flux te dopen)

greetz
Dinsdag voormiddag?
Woensdag namiddag of avond?

grtz

Jan
kiwi_x
Mountainbiker

Post by kiwi_x »

dCore wrote:
Chimaera wrote:Dees hier nog eens omhoog sjotten ze. nog steeds op zoek naar bikemakkers voor tt's, trainingritjes, ...... laat maar iets weten hé. Ik ben van plan om kessel fort eens te gaan verkennen (kwestie van menne flux te dopen)

greetz
Dinsdag voormiddag?

grtz

Jan
idd geeft mij maar een smske dan kom ik af als ik kan om de mijne te testen
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

dCore wrote:

greetz
Dinsdag voormiddag?

grtz

Jan
Hey Jan (en kevin),

dinsdag voormiddag of woensdagnamiddag is perfect. Ik ben nog heel de week thuis.
ik ben net terug van een weekendje Botassart in de "moulin du rivage", maar volgende keer (next month) gaat den turner toch mee zenne.

greetz,

laat maar weten welk uur en waar we evt afspreken hé (ik woon vlak aan't Lisp)
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

nu dinsdag kan ik ook afkomen voor een toerke op de weg...laat maar iets weten moest ik welkom zijn
Arez
Mountainbiker

Post by Arez »

Iemand dat vrijdag dat een zelfgemaakt semi offroad-toerke wilt maken?

voornamelijk over kanaal (opwarming) en daarna een paar offroadstukjes naast het kanaal, autostrade en de nete...
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

Willy D wrote:nu dinsdag kan ik ook afkomen voor een toerke op de weg...laat maar iets weten moest ik welkom zijn
Hey Willy,

ge zijt natuurlijk welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik zal omstreeks 13u vertrekken aan't Lisp en rij dan den dijk op naar .... Wie mee wil (rustig op't gemak) kom naar 't lisp he
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

Arez wrote:Iemand dat vrijdag dat een zelfgemaakt semi offroad-toerke wilt maken?

voornamelijk over kanaal (opwarming) en daarna een paar offroadstukjes naast het kanaal, autostrade en de nete...
count me in Arez, laat maar weten waar ? en om hoe laat ?

greetz

Peter
Arez
Mountainbiker

Post by Arez »

Aan de ijzeren brug in Lier rond een uur of half twee ?

Het is niet veel soeps qua offroad, het zijn eerder onverharde paden maar ach, fietsen is fietsen eh ?

Ik schat dat er zo'n 10km te combineren valt op onverhard en dan trekken we nog maar een beetje over het kanaal ofzo ?
Post Reply