Videoclipje gemaakt en te zien op
http://www.bierkarboys.be
Groeten uit Overijse,
Ivan
30/09/07 Kessel Lo
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dien modder da worde wel beu na een paar jaar hoorChaves wrote:prachtige rit, zeker naar het einde toe veel meer modder en water,
begrijp alleen nie goe waarom sommige dit niet graag hebben, da's pas mtb-ken...
was eigenlijk mijn eerste rit en ik geef toe best zwaar voor hier mee te starten, af en toe wel de man met de hamer tegengekomen...
groetjes
wij sasbikersuit Humbeek vonden het OOOOOOKKKK een heel leuke tocht,veel afwisseling en af en toe een beetje modder......en de zoenkersnog es tegengekomen.
alles dik in orde maar af en toe mocht er wel een pijltje meer hangen
volgend jaar zijn we er weer
ni vergeten 11 november 7de Parel van Brabant te Humbeek
meer info: www.sasbikers.be
alles dik in orde maar af en toe mocht er wel een pijltje meer hangen
volgend jaar zijn we er weer
ni vergeten 11 november 7de Parel van Brabant te Humbeek
meer info: www.sasbikers.be
Chaves wrote:prachtige rit, zeker naar het einde toe veel meer modder en water,
begrijp alleen nie goe waarom sommige dit niet graag hebben, da's pas mtb-ken...
groetjes
MTB staat voor MOUNTAINbike he, niet modderbike
MTB is trouwens normaal ook een zomersport.
Deze hoeveelheid modder viel nog wel mee, maar meer heeft voor mij toch ook niet.
Anders kan ik beter gaan crossen
-
jaro
- Mountainbiker
Je moet dat niet proberen te begrijpen.Chaves wrote:prachtige rit, zeker naar het einde toe veel meer modder en water,
was eigenlijk mijn eerste rit en ik geef toe best zwaar voor hier mee te starten, af en toe wel de man met de hamer tegengekomen...
groetjes
Er zijn modderhaters en anderen die het tof vinden om al glijdend en slippend een modderstrook te overwinnen zonder voet aan grond te zetten.
Je bent een modder liefhebber of je bent het niet, dat gaat meestal niet over en dat je materiaal vlugger verslijt is dan bijzaak.
Ieder doet wat hij graag doet en MTB kan dan staan voor mountain-bike, diezelfde fiets noemt men ook ATF dus alle-terrein fiets.
amai..,,,
krijg al schrik om hier iets te posten...,,, ik heb wel de indruk dat er velen meer om hun materiaal geven dan om het plezier van het fietsen...
ik was vroeger ook zo met mijn auto... alle dagen afdrogen als het regende en goe kijken waar ik hem parkeerde enz... uiteindelijk na 8 jaar rij je met een oude bak waar je eigenlijk geen plezier aan hebt gehad...
dus ik heb geleerd om van het leven te genieten en rij overal door, ook dus door modder en zand en gras en sneeuw enz.. en als er iets kapot gaat vervang ik het wel of ik koop een nieuwe....
niks verkeerd bedoelt he mannen maar da is mijn visie van het moutainbiken.... en ik vind eigenlijk niet dat andere mij van mening moeten doen veranderen ik klaag ook nie over mountainbikers met fietsen van veel geld die hem tegen de muur aan't café zetten om hem te showen aan iedereen... ik vind dat dat ook moet kunnen, ik was vroeger ook zo maar tijden veranderen voor iedereen... en in mijn geval voel ik me gelukkiger als ik door het slijk kan sleuren en trekken en thuis het vuil in de douchebak zie wegvloeien ....

krijg al schrik om hier iets te posten...,,, ik heb wel de indruk dat er velen meer om hun materiaal geven dan om het plezier van het fietsen...
ik was vroeger ook zo met mijn auto... alle dagen afdrogen als het regende en goe kijken waar ik hem parkeerde enz... uiteindelijk na 8 jaar rij je met een oude bak waar je eigenlijk geen plezier aan hebt gehad...
dus ik heb geleerd om van het leven te genieten en rij overal door, ook dus door modder en zand en gras en sneeuw enz.. en als er iets kapot gaat vervang ik het wel of ik koop een nieuwe....
niks verkeerd bedoelt he mannen maar da is mijn visie van het moutainbiken.... en ik vind eigenlijk niet dat andere mij van mening moeten doen veranderen ik klaag ook nie over mountainbikers met fietsen van veel geld die hem tegen de muur aan't café zetten om hem te showen aan iedereen... ik vind dat dat ook moet kunnen, ik was vroeger ook zo maar tijden veranderen voor iedereen... en in mijn geval voel ik me gelukkiger als ik door het slijk kan sleuren en trekken en thuis het vuil in de douchebak zie wegvloeien ....
- Schijfrem
- Mountainbiker
[effe off-topic]:Chaves wrote:amai..,,,
niks verkeerd bedoelt he mannen maar da is mijn visie van het moutainbiken.... en ik vind eigenlijk niet dat andere mij van mening moeten doen veranderen ik klaag ook nie over mountainbikers met fietsen van veel geld die hem tegen de muur aan't café zetten om hem te showen aan iedereen... ik vind dat dat ook moet kunnen, ik was vroeger ook zo maar tijden veranderen voor iedereen... en in mijn geval voel ik me gelukkiger als ik door het slijk kan sleuren en trekken en thuis het vuil in de douchebak zie wegvloeien ....![]()
![]()
Iets verder terug las ik hier dat deze uw 1ste tocht was? Wel, begrijp me niet verkeerd hoor, ik geniet ook graag van het leven. Maar ... als je na al die jaren MTB (en ik hoop dat er nog veel komen) t.g.v. extreme moddertochten om de zoveel maand dure remblokjes, kettingen, derailleurwieltjes, tandwielen moet gaan vervangen + langsgaan bij uwe fietshersteller (voor specifiek onderhoud dat ik helaas zelf niet kan
Want: droog is thuiskomen en na minimaal onderhoud fiets tegen de muur, nat en vuil is 2 uur kuiswerk
Ik kan u garanderen dat ge dit na verloop van tijd wel moe gaat worden.