Ook de bepijling zou ik veranderen een een opvallende kleur ofzo geven.
30/09/2007 ZWEVEZELE
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Riding Butcher
- Mountainbiker
Post by Riding Butcher »
Gisteren ook gestart samen met vuul vintje (die juist van het wegseizoen komt en veel meer km's heeft) We zijn rond 10u45 gestart, en natuurlijk is die 10 km een ideale opwarming, sommigen hebben maar 2km nodig en anderen hebben er iets meer nodig. Op weg naar de eerste off-roadstrook ook nog een spectaculaire valpartij vlak achter ons, zo ne jonge gast die ni kon laten om op zijn achterwiel te rijden en dan verkeerd neerkomt. Bike en al over hem. Vanaf de eerste strook dan ne keer proberen aan de boom te schudden maar da hield ni veel in, de compagnon kwam er telkens weer bij. En van da veel schudden op het laatste toch aan de rekker gehangen, een klein beetje te veel gewild zeker? Het was al vrij laat als we terug waren maar dan was er 1 probleemke, het water uit de douche da was ni meer of een klein beetje druppelen dat da was
Daar zouden ze van de organisatie toch iets moeten aan doen tegen volgend jaar, maar al bij al een redelijk schone tt.
- the voltman
- Kerstman
Post by the voltman »
Naar deze TT afgezakt met een mooi aantal brigandsbikers, het eerste deel idd veel road maar aangezien we dit op voorhand gemeld waren heb ik er geen probleem, de groep is tot de 1e bevoorrading samengebleven dus leute en plezier verzekerd, na de bevoorradin prachtige goed bereidbare stukken off-road de groep was toen uiteen en ik reed samen met bb-jaske, na de 2e bevoorrading ontketende ik mijn duivels en ging er voluit tegenaan, maar in dit deel lagen de zware ploeterstroken zodat de laatste kmters mijn beste pijlen ook verschoten waren, maar op de tanden gebeten en blijven voluit doorgaan tot ik terug Zwevezele bereikte.
Daarna op het terras nog nen korten aprés gehouden met de meute brigandsbikers. Voor een eerste organisatie
.
Greetings the voltman
Daarna op het terras nog nen korten aprés gehouden met de meute brigandsbikers. Voor een eerste organisatie
Heb u gezien dingo maar had u te laat herkend om u te begroeten.dark dingo wrote:in een vettige dreef nog voorbijgevlogen door een ontketende voltman!!'t is ooit wel al eens anders geweest!!![]()
Greetings the voltman