Cannondale (2006) Prophet 1000 SL

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

MoozeMeiske wrote:Gilles, toffe bike hoor!
Ge moet maar ne keer bellen/mailen naar Mister T hé! Ge kunt ieder weekend onder uw doze krijgen als je wilt! :wink: :lol:
We gaan alvast zeker naar de TT van Oostrozebeke (zondag 21 oktober)
Ikzelf zal waarschijnlijk nog niet kunnen mtb'en... kzal zien hé... meestal doe ik dan dienst als bezemwagen :lol:
ps: groetjes aan Renske en zeg maar dat ze ook ne bike aanschaft!
Als je graag meermaals per uur dood gaat, moet je me maar 'ns een seintje geven, dan gaan we 'ns gaan biken.

Zoals reeds geë-maild: ferm machine!
Jannemanneke
Mountainbiker

Post by Jannemanneke »

Hé, die fiets ken ik van ergens... :-D

Grtz Jan (Jakkel) :wink:
Sjef
Mountainbiker
Location: Cannondale Jekyll 1000 SL (=> 3000) Mono Mini, X-Max XL

Post by Sjef »

Leuke fiets! Leuk verhaal ook erbij.
Mijn Jekyll wordt as we speak omgebouwd tot Prophet SL (Garantiekwestie) ik hoop dat ik er net zo tevreden als jij mee gaat zijn.
gTa
Mountainbiker

Post by gTa »

Met 'n Jekyll heb ik nog gereden, maar da's al een eind geleden, toen ik m'n F700 nog had. Dus ik durf geen vergelijking maken, eigenlijk. 'k Denk wel dat 'n Jekyll me ook nog zou bevallen zijn, net zoals een Rush me ook bevalt.

Maar je moet op 'n bepaald moment 'n keuze maken, en tot vandaag is ze me geenszins misvallen. 'k Ben er blij mee. Gisteren nog 'n toertje van zo'n kleine 40 km gemaakt, waarvan 't grootste deel asfalt en hier en daar een klein strookje aardepad (m'n vriendin was mee op 'r ex-studentenfiets, dus ik mocht niet téveel overdrijven), en 't is hemels. :drunk:
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

it's me ! wrote:Mooi hoor. Nogal een verhaal zeg. :wink:
Ik zou wel een andere kettinglijn leggen...
Idd ik zag die foto en dacht net hetzelfde. On topic; mooie fiets, veel plezier er mee.
gTa
Mountainbiker

Post by gTa »

Wat bedoelen jullie met "kettinglijn"?
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

groot blad voor en groot blad achter. op deze manier staat uw derailleur niet mooi
gTa
Mountainbiker

Post by gTa »

Ah, op die manier. :lol: Ja, weet 'k. Zeer gezond is 't niet, maar er wordt zo ook nooit mee gereden, eigenlijk. Die foto dateert van toen ik 'm net uit de auto had gehaald.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Hmmm... ik ken dat frame van ergens... :-)

Ach ja,... staat te wachten om opgebouwd te worden bij één van de mede-Herders.

Prachtig verhaal, en véél suc6 met deze fiets! :-)
gTa
Mountainbiker

Post by gTa »

Dank je. :-D Ondertussen staan er zo'n 130 km op de teller, wat voor mijn luizige passieve leventje (maar er wordt werk gemaakt van 't komaffen daarmee) niet zo heel slecht is.

En wat doe je op druilerige herfstavonden? Juist, je houdt je wat bezig met enkele spuitbussen Motip. 8)

Image

Image

Voorbouw in 't rood gezet, ideetje dat 'k eerlijk heb gepikt (met toestemming :D ) van Watje Jan. 8) En m'n helmpje een beetje assorti gezet in wit/rood/blauwmetallic, met 'n paar stickertjes om 't compleet te maken. En ja ik weet dat je normaal gezien een helm niet mag spuiten omdat dat zogezegd 't plastic zou aantasten, maar de helmschelp is van 1 mm dik lexaan, en ik weet uit vroegere R/C car tijden (schaal 1/6, die hebben ook lexaankappen) dat die kappen structureel niet zwakker worden als je er Motip autoverf op zet, dus i'll take my chances. ;)[/img]
Post Reply