Beste Hillestamper,hillestamper1 wrote: Blijkbaar toch wel veel toffe reacties ???????![]()
gekregen van onze deelnemers dat dat eigenlijk een goede opwarming is
![]()
![]()
![]()
Met alle respect voor jullie organisatie en voor jullie aankondiging vooraf maar 10 km road is geen goeie opwarming voor een tt-ken van 50 km.Een kilometerke of 2,jadat kan ik begrijpen,........maar 10!!! (Da's 20% van jullie parcours en dan tel ik de rest van de road nog niet mee.
Al volgt van mij daarna 40 km off-road,toch is dit een puntje waar jullie moeten aan werken.Ik kan me niet voorstellen in de streek waar ik woon dat ik eerst 10 km op de weg moet rijden alvorens off-road te rijden.Off-road moet je zoeken,maken,aanvragen,......enz.Waarom inderdaad rechtstreeks naar Hertsberge trekken terwijl in en rond Zwevezele toch ook mooie stukjes off-road liggen.Kan ook begrijpen dat jullie een stukje Hertsberge willen meepikken.(Een streek met veel off-road laat je niet liggen).Ik zou aanraden,zoek het eerst wat dichter rond Zwevezele met wat meer off-road en probeer niet Hertsberge te gebruiken als trekpleister.Ga eerst uit van jullie eigen parcours en jullie eigen sterkte en niet van dat van een ander.Nu,perfectie hebben we tot op heden nog nooit gehad en zullen we ook nooit krijgen.Dit was als eerste organisatie (lees goed : organisatie) zeker een schot in de roos.Maar ik heb intussen ook een beetje mijn reputatie tegen dat ik vooral kijk naar off-road en niet naar road.We praten hier wel over MTB hé,niet over een wegrit.De road is sowieso altijd onvermijdelijk maar je moet een gevoel krijgen na de rit dat je veel off-road hebt gereden en niet omgekeerd.Nu,ik voel me zeker niet belazerd of ben niet ontgoocheld door de inlichtingen vooraf.Ik zou zeggen:Werk er nu een heel jaar aan en volgend jaar kunnen we dan eens de vergelijking maken of er beterschap is.
Tot slot wil ik Jocca hier ook wel een beetje verdedigen en gelijk geven daar ik al enkele keren met hem heb gereden en ik kan zijn "colére" best verstaan.We zijn inderdaad veel gewend en verwend geweest de laatste weken maar de fout zit hem vooral dat we stillekesaan de streek overal beginnen te kennen daar er steeds meer en meer tochten zijn.Maw we weten wat er in de meeste streken ligt en verwachten dan ook iets meer.
Geen kopies van andere tt's maar je ziet gauw of er werk ingestoken is of niet.
Jocca weet wat ik wil zeggen want ik heb enkele weken hetzelfde meegemaakt met Bléharies-Brunehaut.Toen de leute en het mooiste pas echt begon was mijn geduld al op en heb ikachteraf ook het mooiste gemist.
Net als vandaag,want na 15 km (aan de bevoorrading) ook forfait gegeven.Bewust.
Sorry,had gezegd en beloofd van niet te reageren,maar kon het echt niet laten.Hopelijk krijg ik hier wat begrip want ik heb ook begrip voor hun situatie.Maar volgend jaar moet dit iets beter kunnen.