en ik zal er ook bij zijn morgen. Laaaaaaang geleden dat ik nog op belgische bodem heb gereden. Eens kijken wat het zal geven.
hoe laat starten?
30/09/2007 ZWEVEZELE
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Dieter ex Mx-er
- Mountainbiker
- grave digger
- Mountainbiker
Post by grave digger »
goe keuze,vind ik ook beter dan fast fredtjes in zulke omstandighedenfrawiwi wrote:Kruiskerke gereden en veel bordjes tegengekomen van jullie tocht, door fam omstandigheden kan ik niet aanwezig zijn, toch succes,
@gravediger: nobi nics waren voor mij de juiste keuze, echt ne superband in deze omstandigheden.
Had last van deareurke die blokkeerde.
- grave digger
- Mountainbiker
Post by grave digger »
net terug,tbegon saai,veel baan,dan wa bos tot aan de eerste bevoorading en toen,jihaaaaaaaa,de modderstukskes waren daar
vond het voor de eerste maal georganiseerd zeker nie slecht,bepijling,bevoorrading,twee maal de zelfde maar da mag,afspuitplaats,twas in orde
helaas rugpijn gekregen na 48 kilometers en dan in ne slakketempo verder gebold,maar kom zeker terug,twas fun

vond het voor de eerste maal georganiseerd zeker nie slecht,bepijling,bevoorrading,twee maal de zelfde maar da mag,afspuitplaats,twas in orde
helaas rugpijn gekregen na 48 kilometers en dan in ne slakketempo verder gebold,maar kom zeker terug,twas fun
- grave digger
- Mountainbiker
Post by grave digger »
inderdaad,en das goe ook,we wisten het tonne al da het ging beterenzanneis wrote:Volgende keer beter forum lezen ? Was hier op voorhand aangekondigd ...jocca wrote:voila al terug thuis ...
eerste keer voor mij en nooit meer ... na 12 km baan heb ik terug gekeerd ...![]()
Ik begrijp het dat er veel in de eerste kilometers (10 Km tot eerste onverhard stuk) teleurgesteld waren als je het niet wist .
Maar ik was hier ook op de hoogte gesteld .Het stuk asfalt was langer dan verwacht maar dit werd nadien meer dan goedgemaakt.
Jammer dus voor de opgevers .Jullie commentaar is terecht maar oordeel niet op de organisatie ,want deze was perfect.
Seingevers op de weg ,fietspad beveiligt zodat we de brugsebaan niet overmoesten ,stukken privé ,...
Proficiat gasten .Probeer misschien volgend jaar tussen Zwevezele en Hertsberghe een tweetal stukjes onverhard in te lassen en dan worden jullie bejubeld .
Groeten Pompier .
Maar ik was hier ook op de hoogte gesteld .Het stuk asfalt was langer dan verwacht maar dit werd nadien meer dan goedgemaakt.
Jammer dus voor de opgevers .Jullie commentaar is terecht maar oordeel niet op de organisatie ,want deze was perfect.
Seingevers op de weg ,fietspad beveiligt zodat we de brugsebaan niet overmoesten ,stukken privé ,...
Proficiat gasten .Probeer misschien volgend jaar tussen Zwevezele en Hertsberghe een tweetal stukjes onverhard in te lassen en dan worden jullie bejubeld .
Groeten Pompier .