yepjo wrote:EUUUUUUUUU is Sankt-Wendel nie op 25/9FRENS wrote:deze ben ik ook van plan om eens te rijden en nadien nog naar Sankt-Wendel (2 oktober)
vulkan eiffel marathon 2004
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Zal ook weer van de partij zijn net als dit jaar,zal waarschijnlijk opnieuw overnachten in de sporthal, valt best mee,mits je oorstopjes meeneemt want die heb je nodig tegen laatkomers en snurkers
(ik had erbij en heb goe geslapen)
@ Speci , t'is nie zover maar om op tijd te zijn moet ge toch zowat midden in de nacht vertrekken
@ Speci , t'is nie zover maar om op tijd te zijn moet ge toch zowat midden in de nacht vertrekken
stond oorspronkelijk voorzien op 25 spetember 2004 maar is nu zeker op 2 oktober 2004, neem maar een kijkje op www.sanktwendel.de & www.eurobike.chSPECI wrote:yepjo wrote:EUUUUUUUUU is Sankt-Wendel nie op 25/9FRENS wrote:deze ben ik ook van plan om eens te rijden en nadien nog naar Sankt-Wendel (2 oktober)
Ok , kem niets gezegtFRENS wrote:stond oorspronkelijk voorzien op 25 spetember 2004 maar is nu zeker op 2 oktober 2004, neem maar een kijkje op www.sanktwendel.de & www.eurobike.chSPECI wrote:yepjo wrote: EUUUUUUUUU is Sankt-Wendel nie op 25/9
-
levensgenieter
- Mountainbiker
Post by levensgenieter »
Waar kunnen we info vinden over deze tocht. Misschien gaan we er in clubverband naar toe. Groeten en alvast bedankt.
Zie da eigenlijk ook nog wel zitten
, heb eens een bezoekske gebracht aan de website en t lijkt me sjiek om eens te doen. Zal dan wel nog de nodige kmtjes moeten trainen, ma t is nog wel efkes zodus.
Alleen moet ik dan wel zien wa mannen zien te overtuigen om mee te gaan, want alleen is ook maar niks.
Hoe lang is het trouwens rijden tot de Eiffel? Een twee tot drietal uur???

Alleen moet ik dan wel zien wa mannen zien te overtuigen om mee te gaan, want alleen is ook maar niks.
Hoe lang is het trouwens rijden tot de Eiffel? Een twee tot drietal uur???