vulkan eiffel marathon 2004

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

jo wrote:
FRENS wrote:deze ben ik ook van plan om eens te rijden en nadien nog naar Sankt-Wendel (2 oktober)
EUUUUUUUUU is Sankt-Wendel nie op 25/9
yep :wink:
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Zal ook weer van de partij zijn net als dit jaar,zal waarschijnlijk opnieuw overnachten in de sporthal, valt best mee,mits je oorstopjes meeneemt want die heb je nodig tegen laatkomers en snurkers #-o (ik had erbij en heb goe geslapen) :bounce: =P~

@ Speci , t'is nie zover maar om op tijd te zijn moet ge toch zowat midden in de nacht vertrekken :-?
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

en uurke of 3 rijden,ik ga gewoon de dag ervoor wa vroeger slapen.
maar nu ik da lees van die sporthal kan het wel zijn dat ik ook daar blijf slapen :wink:
FRENS
Mountainbiker

Post by FRENS »

SPECI wrote:
jo wrote:
FRENS wrote:deze ben ik ook van plan om eens te rijden en nadien nog naar Sankt-Wendel (2 oktober)
EUUUUUUUUU is Sankt-Wendel nie op 25/9
stond oorspronkelijk voorzien op 25 spetember 2004 maar is nu zeker op 2 oktober 2004, neem maar een kijkje op www.sanktwendel.de & www.eurobike.ch
jo
Mountainbiker

Post by jo »

FRENS wrote:
SPECI wrote:
jo wrote: EUUUUUUUUU is Sankt-Wendel nie op 25/9
stond oorspronkelijk voorzien op 25 spetember 2004 maar is nu zeker op 2 oktober 2004, neem maar een kijkje op www.sanktwendel.de & www.eurobike.ch
Ok , kem niets gezegt
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

jo wrote:Ok , kem niets gezegt
ik ook nie :oops:
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

Waar kunnen we info vinden over deze tocht. Misschien gaan we er in clubverband naar toe. Groeten en alvast bedankt.
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

levensgenieter wrote:Waar kunnen we info vinden over deze tocht. Misschien gaan we er in clubverband naar toe. Groeten en alvast bedankt.
http://www.vulkanbike.de/
flip
Mountainbiker

Post by flip »

Zie da eigenlijk ook nog wel zitten :bounce: :bounce: , heb eens een bezoekske gebracht aan de website en t lijkt me sjiek om eens te doen. Zal dan wel nog de nodige kmtjes moeten trainen, ma t is nog wel efkes zodus.

Alleen moet ik dan wel zien wa mannen zien te overtuigen om mee te gaan, want alleen is ook maar niks.

Hoe lang is het trouwens rijden tot de Eiffel? Een twee tot drietal uur???

8) 8) 8) 8)
etienne
Mountainbiker

Post by etienne »

pak maar drie, laatste stuk bestaat vooral uit kleinere wegen waar het ni echt vooruit gaat.
Post Reply