Lijkt me toch raar om met zo'n tandem te rijden, vooral als het echt een technisch stuk is. Wat zijn je eigen ervaringen met een mtb-tandem? Alleszins meer fun waarschijnlijk.Efkes een actiefoto van mezelf met Filip en de tandem.
De fiets is te bekijken uiteraard ook te kopen bij Filip Sport te Hoeilaart.
aktiefoto's
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Cristalix
- Mountainbiker
Het gaat bangelijk snel in de afdalingen, dat zal je wel vermoed hebben. Op technische stukken is het natuurlijk moeilijker, ik rij mee dus het is heel belangrijk dat ik me tijdens dergelijke passages zo stil mogelijk houd. Dit betekent dus altijd op mijn twee armen trekken bij het klimmen en dergelijke. Ik vind het zwaarder in vergelijking met solo rijden, al is het maar omdat je nooit je eigen tempo rijdt. Ik rij zelf met een cassette 11-34, met de tandem was het kleinste kroontje een 27. Dit is gedaan om doorslippen te vermijden maar het is behoorlijk aanpassen.
Ik wilde de geloofwaardigheid van Serge zeker niet in twijfel brengen, maar voor mij lijkt het echt een photoshop...d@Mit wrote:En ik was er niet bij maar ik weet zeker dat die niet gephotosoept is want dan had Serge het meer dan waarschijnlijk aan mij gevraagd om dat te doen...Mij lijkt het net of die biker in het plaatje geplakt is....
Prachtige streek om te fietsen, dat is zeker... ik hoop volgend jaar ook eens zo'n tocht te kunnen rijden.
- serge
- Mountainbiker
- Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.
kawa wrote:Ik wilde de geloofwaardigheid van Serge zeker niet in twijfel brengen, maar voor mij lijkt het echt een photoshop...d@Mit wrote:En ik was er niet bij maar ik weet zeker dat die niet gephotosoept is want dan had Serge het meer dan waarschijnlijk aan mij gevraagd om dat te doen...Mij lijkt het net of die biker in het plaatje geplakt is....
Prachtige streek om te fietsen, dat is zeker... ik hoop volgend jaar ook eens zo'n tocht te kunnen rijden.

Amai, veel reacties.
Geloof me dit is een gewone foto, ik heb hier nog een CD-rom met ongeveer 1200 foto's van deze reis, één probleem ik kan deze niet bekijken. Mijn computer kan deze niet lezen, spijtig want er staan nog een paar pareltjes op.
Het was inderdaad de moeite deze vakantie, zwaar, maar ongeloofelijk mooi.
Groetjes Serge.
- Barny
- Mountainbiker
Re: Westalpencross (BikeAlpin) 2007
Niet alleen ne rappe maar ook ene met een fotografisch/topografisch geheugen om U tegen te zeggen.lowie wrote:Die fotograaf moet volgens mij ne rappe zijn, als hij tegelijk mee is vertrokken aan de col!Barny wrote:Klaar om 20km naar beneden te suizen ergens op de Italiaans/Franse grens in de buurt van de Monte Viso
Thomas opgejaagd door Barny de shotter-junkie.
Die col is trouwens de Passo di Rocca Brancia (2620 m) tussen de Valle Maira en de Valle Stura
Tevens ook een geweldig toffe reisgezel.
Thx Lowie
-
wannesvda
- Mountainbiker
Deze zomer in Leukerbad te Zwitserland

Meer info en de link naar de andere foto's:
http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=40193

Meer info en de link naar de andere foto's:
http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=40193

[/img]