Dees hier nog eens omhoog sjotten ze. nog steeds op zoek naar bikemakkers voor tt's, trainingritjes, ...... laat maar iets weten hé. Ik ben van plan om kessel fort eens te gaan verkennen (kwestie van menne flux te dopen)
greetz
Lier en omgeving?
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
idd geeft mij maar een smske dan kom ik af als ik kan om de mijne te testendCore wrote:Dinsdag voormiddag?Chimaera wrote:Dees hier nog eens omhoog sjotten ze. nog steeds op zoek naar bikemakkers voor tt's, trainingritjes, ...... laat maar iets weten hé. Ik ben van plan om kessel fort eens te gaan verkennen (kwestie van menne flux te dopen)
greetz
Woensdag namiddag of avond?
grtz
Jan
- Chimaera
- Mountainbiker
Hey Jan (en kevin),dCore wrote:Dinsdag voormiddag?Chimaera wrote:Dees hier nog eens omhoog sjotten ze. nog steeds op zoek naar bikemakkers voor tt's, trainingritjes, ...... laat maar iets weten hé. Ik ben van plan om kessel fort eens te gaan verkennen (kwestie van menne flux te dopen)
greetz
Woensdag namiddag of avond?
grtz
Jan
dinsdag voormiddag of woensdagnamiddag is perfect. Ik ben nog heel de week thuis.
ik ben net terug van een weekendje Botassart in de "moulin du rivage", maar volgende keer (next month) gaat den turner toch mee zenne.
greetz,
laat maar weten welk uur en waar we evt afspreken hé (ik woon vlak aan't Lisp)
- Chimaera
- Mountainbiker
Hey Willy,Willy D wrote:nu dinsdag kan ik ook afkomen voor een toerke op de weg...laat maar iets weten moest ik welkom zijn
ge zijt natuurlijk welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik zal omstreeks 13u vertrekken aan't Lisp en rij dan den dijk op naar .... Wie mee wil (rustig op't gemak) kom naar 't lisp he