frame of komplete fiets
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Heb gestemd voor frame only. Heb het dit voorjaar ook zo gedaan voor mijn Taurine. De complete fiets kon ik op 1,5 maanden geleverd krijgen en toch heb ik gekozen voor de framekit. Door gericht in te kopen heb ik de fiets volledig volgens mijn wensen kunnen opbouwen voor een goeie 5-600 Euro minder dan de kant-en-klare Team-uitvoering (mn bike is zelf iets lichter). Beetje (klein beetje maar
) langer moeten wachten natuurlijk, maar toch een mooie besparing. Upgraden kost ook geld en parts die af-fabriek op de fiets staan, kan je vaak niet aan de volle prijs verlappen.
-
rudy coolens
- Mountainbiker
frame
Post by rudy coolens »
Ik kies altijd voor een frame, vorige maand fully frame gekocht en hardtail overgebouwd naar fully frame, een half dagje werk afstelling inbegrepen!
- pr023473
- Mountainbiker
Voor mij ook altijd frames.
Je moet wel opletten want niet elk frame kan je los kopen.
Meestal zijn dit de duurdere modellen.
Kun je lekker de onderdelen plaatsen die je zelf wil en zo een unieke bike opbouwen.
Na het biken zelf is opbouwen een grote passie voor mij, maar dat zullen de meeste onder jullie niet verbazen zeker

Je moet wel opletten want niet elk frame kan je los kopen.
Meestal zijn dit de duurdere modellen.
Kun je lekker de onderdelen plaatsen die je zelf wil en zo een unieke bike opbouwen.
Na het biken zelf is opbouwen een grote passie voor mij, maar dat zullen de meeste onder jullie niet verbazen zeker
Last edited by pr023473 on Sat 29 Sep 2007 12:18, edited 1 time in total.
- Subject Alpha
- Mountainbiker
- Location: Thompson Pro-Team, Duke, X9, Speed Dail SL, Truvativ