Dus ge hebt de grote file vervoegdMojobiker wrote:Mooi is dat, ik dacht vandaag ook voor de eerste keer met de fiets naar het werk te rijden.
Streets
Een test aflevering van "Het programma in houffa"patje wrote:crash biker wrote:D'er zijn er hier blijkbaar een aantal die toe zijn aan nieuwe banden - ik ook dringend - maar wegens "geen tijd" meer vóór zondag - zal't nog met de versleten banden zijn, modder of niet.
Trouwens 't zijn niet die banden die het verschil maken hè mannen, 't is dienen dat met den bike rijdt da't moet doen !!!!
PS dezen avond geef ik "acte-de-présence" op EEN - gisteravond opname bijgewoond.........[/quote]
En op welk programma , Thuis of 10 jaar man bijt hond
Post by crash biker »
Zjust na THUIS : Provincieshow.patje wrote:
En op welk programma , Thuis of 10 jaar man bijt hond
Verduidelijk eens?Millenniumbiker Mitch01 wrote:Indien jullie allen akkoord gaan, willen we gerust definitief ervoor gaan ivm verbroedering Millenniumbikers- Straf in bergaffers (of straf in z..pers![]()
![]()
)
![]()
Laatste nieuwtje, een nieuw idee is geboren om een mountainbikewedstrijd te organiseren voor een goed doel en dit in samenwerking met een paar lokale Opwijkse handelaars. Een en ander wordt voorgelegd binnenkort aan de bevoegde schepenen.
Hou jullie op de hoogte. Initiatief gaat uit van de huidige Millenniumbiker(s)![]()
![]()
![]()
Streets wrote:Verduidelijk eens? KOM OP TEGEN KANKER bv.Millenniumbiker Mitch01 wrote:Indien jullie allen akkoord gaan, willen we gerust definitief ervoor gaan ivm verbroedering Millenniumbikers- Straf in bergaffers (of straf in z..pers![]()
![]()
)
![]()
Laatste nieuwtje, een nieuw idee is geboren om een mountainbikewedstrijd te organiseren voor een goed doel en dit in samenwerking met een paar lokale Opwijkse handelaars. Een en ander wordt voorgelegd binnenkort aan de bevoegde schepenen.
Hou jullie op de hoogte. Initiatief gaat uit van de huidige Millenniumbiker(s)![]()
![]()
![]()
verbroedering? HOE EN WAT NOG DEFINITIEF TE BESPREKEN
verzuiping? ZIJN WE AL GOE MME BEZIG (drinken of regen je mag kiezen)
permanent? IDD
Streets