Maar ik ken wel een plekje in lanklaar wat veel op die foto lijkt, alleen moet je die bergen op de achtergrond wegdenken
aktiefoto's
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
serge wrote:Ikke, dit jaar in de Dolomieten.
Ik kan getuigen ik was er bij.Dit is nog maar kinderspel in vergelijking waar de Serge naar beneden reed.Toffe gast altijd de nodige humor,gedienstig nooit een slecht woord de ideale man om trektochten mee te maken.Nu moet ik wel zeggen dat de ganse groep een toffe bende was,want een ganse week van berghut naar berghut trekken is toch niet van de poes en dan komen de karakters snel boven.Fantastische groep,niemand ook maar een opmerking gemaakt een echte groepsgeest zoals het hoort in de bergen.mensen die weten waar ze mee bezig zijn en tussen al die mannen (12)een vrouwtje(Sylvie) die haar mannetje kon staan tussen al dat geweld.Ga eens kijken op de site www.filipsport.be
dan kun je wat meegenieten wat wij die week hebben meegemaakt.Serge de groetjes en tot binnenkort.
- Barny
- Mountainbiker
Westalpencross (BikeAlpin) 2007
Klaar om 20km naar beneden te suizen ergens op de Italiaans/Franse grens in de buurt van de Monte Viso
Thomas opgejaagd door Barny de shotter-junkie.

Thomas opgejaagd door Barny de shotter-junkie.

En ik was er niet bij maar ik weet zeker dat die niet gephotosoept is want dan had Serge het meer dan waarschijnlijk aan mij gevraagd om dat te doen...Mij lijkt het net of die biker in het plaatje geplakt is....
Efkes een actiefoto van mezelf met Filip en de tandem.
De fiets is te bekijken uiteraard ook te kopen bij Filip Sport te Hoeilaart.