23/09/07 Tielen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
magicmanxp
- Mountainbiker
Post by magicmanxp »
De toer was mooi, vooral het tweede bos was leuk. Maar de aanwijzingen om tot bij jullie te raken was zeer slecht en hebben ook even aan het rondrijden geweest. De bevoorrading van 25 km was zeer triestig als je wat later aankwam, bijna niets meer. Kan beter jongens. Bij de inschrijving zou ik toch geen stempel meer gebruiken maar een armbandje.
Tot de volgende
Tot de volgende
Beste collega MTB'er,nidecker wrote:Ik vond het een mooie tour, maar een opmerking. Plaats in vervolg het volledige adres op internet, want ik heb 3 kwartiers verscheten om bij jullie te geraken. Want zonder adres kan geen enkel gps systeem jullie plaats vinden.
Het volledige adres " Sportvelden, Prijstraat 68, TIELEN " staat/stond wel degelijk zelfs 2x op ONZE EIGEN WEBSITE vermeld.
Onze website was te bereiken via een link in 3 van de vorig geplaatse berichten op dit FORUM.
Ten eerste werd/word via een popup de flyer geopend na de automatische doorschakeling van de Homepage.
Als je een popup-blocker hebt was het nog altijd op de volgende manier mogelijk.
Ten tweede was de flyer bereikbaar via de navigatieknop "toertocht".
Ten derde, Tielen zelf is voor mijn GPS niet onbekent, als je dan toch geen straat kent gebruik dan Dorp of Kerkstraat, dat is toch in het centrum en eens daar aangekomen waren de 3 toegangswegen nl. vanuit Lichtaart, Gierle en Turnhout bewegwijzerd met de gekende gele VWB-pijlen.
Alvast bedankt voor je komst.
Beste collega BIKER,magicmanxp wrote:De toer was mooi, vooral het tweede bos was leuk. Maar de aanwijzingen om tot bij jullie te raken was zeer slecht en hebben ook even aan het rondrijden geweest. De bevoorrading van 25 km was zeer triestig als je wat later aankwam, bijna niets meer. Kan beter jongens. Bij de inschrijving zou ik toch geen stempel meer gebruiken maar een armbandje.
Tot de volgende
Wij waren een beetje verrast door het grote aantal deelnemers aan onze tocht nl. 1359
>>> vorig jaar zaten we juist onder de 1000 bikers.
Betreft de polsbandjes.
Daardoor was er inderdaad een tekort aan polsbandjes bij de laatste deelnemers.
Stempels waren op dat moment ons enig alternatief.
Betreft de bevoorrading.
Is dezelfde voor de 25 en 45 km.
Hier hebben we voor dit jaar een extra inspanning gedaan door extra dingen aan te bieden,
nl : bananen, suikerwafels, cake en maltesers bovenop de dingen van vorige jaren, appelsienen, grany's en natuurlijk de gebruikelijke sportdrank en water uit flessen.
We hadden gehoopt op opnieuw een 1000-tal deelnemers.
En natuurlijk hebben we niet voor elk item 1000 stuks voorzien omdat niet iedereen van alles iets neemt en we dan met een overschot zouden zitten.
Het prachtige weer en onze toch al gekende organisatie hebben echter voor een groter aantal deelnemers gezorgd dan verwacht, zoveelste beter natuurlijk.
Hierdoor was er op het einde geen totaalaanbod meer, alhoewel we toch op de moment zelf nog dingen zijn gaan bijhalen.
Hier gaan we natuurlijk lessen uit trekken en bijsturen voor volgend jaar, want elk jaar leren we wel iets bij.
Bedankt voor je deelname en tot volgend jaar voor onze >>> 9e Veldtoertocht in TIELEN op zondag 21 september 2008
"Onze jongste teamgenoot (8 jaar) heeft het ver moeten trekken, maar is er alleszins zonder problemen geraakt én heeft de tocht toch uitgereden, wat toch ook mooi is. Voor zij die zich aan onze jongste biker hebben geërgerd, misschien de vraag hoe een jonge enthousiaste biker ergens anders ervaringen kan opdoen zonder steeds hetzelfde paadje te moeten rijden? De singel tracks van in het begin, waren inderdaad niet het gemakkelijkst om hem en zijn teamgenoten voorbij te steken, maar toch... Voor zij die hem hebben aangemoedigd: bedankt, hij vond dat echt geweldig! "
Dat sommige mensen zich hieraan kunnen ergeren, begrijp ik niet. Het is toch hartverwarmend dat zulke jonge mensen zich inzetten om te sporten.
Dan blijf ik met plezier even in hun wiel hangen op een singletrack.
Verder een prachtige organisatie.
Dat sommige mensen zich hieraan kunnen ergeren, begrijp ik niet. Het is toch hartverwarmend dat zulke jonge mensen zich inzetten om te sporten.
Dan blijf ik met plezier even in hun wiel hangen op een singletrack.
Verder een prachtige organisatie.
beste,petruske wrote:zijn er fotos getrokken en waar kan ik die dan vinden dankewel
Deze zullen normaal op onze website komen www.tielensewt.tk
Bedankt aan iedere deelnemer en hopelijk tot volgend jaar wanneer deze toertocht zal doorgaan op zondag 21 september 2008.