Wielerspeciaalzaak Van Eyck Sport
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- bert bibber
- Mountainbiker
Post by bert bibber »
hier kosten ze 658,20 €Herder Ronny wrote:De SL's disc 2007 kosten € 689Watje Jan wrote: Bij futurumshop.nl 619 euro
bert
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Ik weet dat niet maar ik weet bijna met zekerheid dat ik nog zo eentje ergens heb liggen van 10 sp...Paste niet op mijn koerswielen omdat die allemaal van Campa zijn. En voor op de mtb is alles voor 9 sp.Chimaera wrote:iemand die weet wat een dura-ace 12-27 cassette daar kost ?
Zal ik eens op zoek gaan? En wat is dat dan waard?
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Post by raketwomanFIE »
wij rijden er een klein uurke over maar het is wel de moeite ge moet natuurlijk nie gaan voor ne remkabel 
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Als je fiets niet bij hen gekocht werd, kan je het meestal schudden. Niet alles wordt ter plaatse hersteld, veel zaken worden gewoon opgestuurd ter herstelling met wachttijden tot gevolg. Al heb ik daarmee nog geen ervaring. Van horen zeggen he.Abductee wrote:Als ik het goed begrijp is het daar dus enkel winkel en geen werkhuis?
Of kunt ge daar uw stukken ook laten plaatsen?
Ga er wel altijd voor kleding en de voeding. 's Zaterdags te mijden als de pest vanwege het volk met vooral achteraan in de winkel ellelange rijen. Er zijn nog zoveel wachtenden voor u...
Geen klagen totnutoe. Correcte prijzen ook.