omgeving kortrijk bikers gezocht

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
Kenryon
Mountainbiker

omgeving kortrijk bikers gezocht

Post by Kenryon »

zijn er geen mensen van de omgeving kortrijk die eens willen biken ik vind alleen rijden niet zo tof :(
ik ben jongen van 15 en ben nog maar 2 maanden aan het mbk
deeve5
Mountainbiker

Post by deeve5 »

Wil wel meerijden hoor.
Als je wil laat maar iets weten.
VD
Mountainbiker

Post by VD »

ik wil ook wel eens samen rijden kom je naar vichte 29sept ? ik ben er ook aanwezig en oet anders ook alleen rijden
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

Kijk eens op dit topic http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=39763, ook niet ver hoor, waar stijn merida zegt te wonen is praktisch in aalbeke, dus relatief dicht bij kortrijk. Ikzelf ben van Marke en mijn broer gaat ook regelmatig mtb'en
Ik ga btw ook de TT van Vichte gaan rijden, waar en wanneer kan er eventueel afgesproken worden?
VD
Mountainbiker

Post by VD »

ik ben van avelgem en ga naar vichte ben wel niet van de snelsten op de tt maar kan toch uit de voeten ( of moet ik wielen zeggen) :wink: en jullie? anders wil ik wel eens meerijden ben er omstreeks 8.30u
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

Ok, we zouden er dan best een plaats en tijd opplakken, 9 uur afspreken aan de startplaats, ik zal met ne felroden giant zijn, ga een rood truike aanhebben en een wit-blauwe bell helm (met het blauwe lintje). Mijn broer zal ook mee zijn, met ne mat-zwarten giant en dezelfden helm zoals ik. Mss ook eens wat herkenningen geven van de anderen die afkomen?
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

voor diegenen die vroeger zijn zaterdag... Ik start normaal rond 8u - 8u30 daar ter plaatse in Vichte... Ook altijd welkom... :wink:
Post Reply