15/09/07 Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

ron 1 wrote:zeer mooie tocht , alleen de pijltjes waren niet echt duidelijk ( wit ) , wel pech kader is stuk door gebarsten oorzaak ( de velen putten op de singeltraks ) :evil: :evil: :evil:

#-o #-o Da moete mij toch eens duidelijk uitleggen zulle, een mountainbike die breekt of barst door putteke's in singletracks :-? is da ne fiets om op terlaemen te rijden dan?????? ](*,)
bozzzzz
Mountainbiker

Post by bozzzzz »

ik heb zelf niet meegedaan maar ik had iemand gezien met downhill bike en bescherming
JanMan
Mountainbiker

Post by JanMan »

woetsmurf wrote:ik heb zelf niet meegedaan maar ik had iemand gezien met downhill bike en bescherming
Die heb ik ook gezien!
ron 1
Mountainbiker

Post by ron 1 »

het waren redelijke diepe kuilen en vlak na elkaar op de laaste 2km is het gebeurd het is raar maar waar zou toch normaal niet mogen gebeuren , men fiets is een granville fully evo 3 toch niet zo slecht denk ik zo
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

ron 1 wrote:het waren redelijke diepe kuilen en vlak na elkaar op de laaste 2km is het gebeurd het is raar maar waar zou toch normaal niet mogen gebeuren , men fiets is een granville fully evo 3 toch niet zo slecht denk ik zo

Zou zeker niet mogen gebeuren, maar zal wel onder garantie vallen. :wink: Al zou ik mij niet al te zeker meer voelen op een bike die zo snel breekt :-?
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

Als er bij de organisatie een paar pijlen moesten ontbreken:
Er zijn er 2 blijven hangen opt Heike hier in Balen :-D

Vandaag gezien als ik met den hond ging wandele :P

Grtz
bozzzzz
Mountainbiker

Post by bozzzzz »

Gf biker wrote:
ron 1 wrote:het waren redelijke diepe kuilen en vlak na elkaar op de laaste 2km is het gebeurd het is raar maar waar zou toch normaal niet mogen gebeuren , men fiets is een granville fully evo 3 toch niet zo slecht denk ik zo

Zou zeker niet mogen gebeuren, maar zal wel onder garantie vallen. :wink: Al zou ik mij niet al te zeker meer voelen op een bike die zo snel breekt :-?
mss een productiefoutje?
Post Reply