na de comedynight nu... het WVGK!!!

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Post Reply
Dertien
Mountainbiker

na de comedynight nu... het WVGK!!!

Post by Dertien »

14 swingende gasten vertalen hits uit de jaren '80 en '90 naar het puur en onversneden West-Vlaams en overgieten alles met de saus van humor... :lol:
Heb je zin om erbij te zijn op 13 oktober in Torhout? Surf voor meer info naar www.driekart.be en klik op de banner...
Misschien is het ook nu weer de gelegenheid om een forumtrein in te leggen?!? Zijn alvast al van de partij:
Traxer
Jocca
Grote Plateau
Kleine Plateau
Kenny
Katrien20

Graag tot dan!
XIII
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

We kijken er alvast naar uit. Ondertussen draai ik wel hun cdtjes :lol: :lol: =D>
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

aléééé gaat er nu niemand nog gaan van het forum ... we moeten wel met een grote bende weer zijn é ... kunnen ze weer plaats houden voor ons :lol:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Wij kunnen er spijtig genoeg niet bijzijn.
Hebben nog een laatste vergadering gepland net voor onze tt.
Drukke tijden zijn en worden het,maar na de inspanning volgt terug de ontspanning.
Dus op de avond-tt ben ik er zeker bij en ook de comedy night voor volgend jaar staat al op de kalender!!!!
Dertien
Mountainbiker

Post by Dertien »

kenny wrote:We kijken er alvast naar uit. Ondertussen draai ik wel hun cdtjes :lol: :lol: =D>
supergoed hé kenny; voor wie de cd's nog niet heeft: ga maar eens langs op de website van die mannen; je kan daar een aantal voorbeeldjes van hun songs beluisteren...
http://www.vintekoor.be/main1.html en klik op 'programma'
XIII
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Jaja, vanvond is hetzover, maar ik heb nog een klein vraagje.
Hoe laat begint het? :oops:
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

lol het vintekoor ze hebben nog gespeeld op onze school kta koekelare.
Niet echt mijn ding.
De zanger zie ik wel geregeld bij mijn veloboer hij fiets altijd naar zijn werk :wink: dus zijn velo slijt rap.
Post Reply