22-23/09/07 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Jempy One
Mountainbiker
Location: genius 20, specialized epic comp '08, Cube Agree, Trek 4000

Post by Jempy One »

Gisteren voor de eerste keer deze TT gereden en ik vond die best wel te pruimen. De 60 km bevatte misschien wel redelijk wat baan maar dat is me eigenlijk nooit echt opgevallen of tegengevallen. Bij momenten had ik het wel nodig om terug op mijn positieven te komen. Al bij al een zeer gevarieerde TT met prachtige stukjes natuur.
EL_NOPPES
Mountainbiker

Post by EL_NOPPES »

er was daar iemand in een "klim" fotos aan het maken, wie weet waar deze foto's te vinden zijn?
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

EL_NOPPES wrote:er was daar iemand in een "klim" fotos aan het maken, wie weet waar deze foto's te vinden zijn?
Muhaha! 'Klim" 8) :lol:
Dat was op een offroadstrook naar de Paanders in Meulebeke...
Van mij en mijn maats geen foto. Eén van ons heeft die fotograaf namelijk bijna omvergereden :roll:
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

En voor de ingewijden: de eerste waardebon in het KW-klassement voor FB is binnen!
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

De kleinen gereden met een leasing fiets .Een vrouwenzaadje en geen klikpedalen .Man,man,man,...dacht ik zo .Toch haalde ik alle bikers in die ik in mijn vizier kreeg .Het gaf mij een goed gevoel .Zelfs bikedevil die 45 minuten eerder gestart was haalde ik nog in .Dit moet hij hier maar eens zelf uitleggen hoe dit komt .
Al bij al een mooi toertje .Daar ik zonder teller reed heb ik er geen gedacht van als de kilometers klopten ,maar ik denk dat het er toch een stuk meer waren dan 30 .Dit veronderstel ik aan de gevoelssnelheid die ik ontwikkelde en de tijd dat ik onderweg was .
Iemand een idee van de juiste afstand ??

Groeten van Pompier .
Spark
Mountainbiker

Post by Spark »

ja, waar zijn die foto's te vinden, kwas just ant vlammen !
chefke
Mountainbiker

Post by chefke »

Max Power wrote:-parking stond al vol van 's ochtends 8.15, waardoor we al vrij ver stonden
En dan gaan ze 60km biken..... :oops: :oops: :oops:
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

chefke wrote:
Max Power wrote:-parking stond al vol van 's ochtends 8.15, waardoor we al vrij ver stonden
lol goeie opmerking. Nee het was mij daar niet om te doen. Ik had nog sjans, de parking stond maar net vol dus ik kon iets verder in de berm parkeren. Wie later kwam mocht toch al even rondtoeren om plaats te vinden. Ook was ik er niet gerust op dat de fietsen dan op mijn auto stonden tijdens de après. Op een georganiseerde parking is er net toch iets meer sociale controle dan een eind verder in de graskant.
chefke
Mountainbiker

Post by chefke »

Max Power wrote:
chefke wrote:
lol goeie opmerking. Nee het was mij daar niet om te doen. Ik had nog sjans, de parking stond maar net vol dus ik kon iets verder in de berm parkeren. Wie later kwam mocht toch al even rondtoeren om plaats te vinden. Ook was ik er niet gerust op dat de fietsen dan op mijn auto stonden tijdens de après. Op een georganiseerde parking is er net toch iets meer sociale controle dan een eind verder in de graskant.
Ik versta het wel hoor, maar ik kon gewoon de opmerking niet laten... :wink:
Ik vind een bewaakte fietsparking een heel goed alternatief voor dit probleem.
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

ik was er ook nog ne keer bij...al is da al een kleine drie maand geleden :( en genoten da we hebben!!thuis vertrokken om na 8 km bij soentjes te kunnen starten met een mede clublid en zijne maat!!voor mij was het echt genieten van begin tot einde.had me ingeschreven om voorzichtjes met de 40 km te starten maar bij mijn thuiskomst stonden er toch 56 km te blinken op de teller!!dat de pile plat was hoef ik er waarschijnlijk niet bij te vertellen zeker!!bij de splitsing van de 60 en 40 km, aan het kanaal,toch beslist om het crossparkoer en ooigem bos er nog bij te lappen!!!na de bospassage nog héél even meegereden met lichterveldenaere die de schokkende woorden sprak:"er zijn wel degelijk ambtenaren die werken!!" :^o (maar je moet ze eerst wakker krijgen) :wink: daarna nog even binnengesprongen bij m'n ouders om zo de terugtocht aan te vatten richting thuisfront!!gene aprés dus in ingelmunster maar ik ging dan misschien nie meer thuisgeraken (qua afstand dan,hé!! :wink: )bedankt aan de inrichters om me terug te laten genieten van deze schitterende sport,bedankt aan de forumgasten voor de bemoedigende woorden en bedankt aan rhumboy and friend voor het geappricieerde gezelschap!!zeker tot de volgende...
een gelukkige dingo 8)
Post Reply