06/10/07 Beveren-Leie
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
De kans is gering (maar ze is er) dat ik terug afzak naar deze tt.
Alles zal afhangen van mijn "retraite"weekend ervoor.
Vorig jaar veel ambiance op den apres.Hup met de beentjes!!!
Als ik bike,zal het in de voormiddag zijn.
Alles zal afhangen van mijn "retraite"weekend ervoor.
Vorig jaar veel ambiance op den apres.Hup met de beentjes!!!
Als ik bike,zal het in de voormiddag zijn.
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
tzit er dik in dak ook afkom!
wat ik mij nog herinner van vorig jaar...veel stapsteentjes,aan de eerste bevoorading,kgeloof aan de kerk van otegem
kun je een extra lus erbij doen die naar tiegem trekt en waar je aldaar nog enkele hoogtemeters kunt rapen.als je tiegemberg verlaat passeer je terug aan (dezelfde) bevoorading,die goed naar zeer goed is!!de gavers in harelbeke komen er ook in voor!!ook een goeie bikers-ambiance in de tent
groeten dingo
groeten dingo
Ik denk niet dat er veel mensen op dit forum zullen langskomen, dus als je iets sneller antwoord wilt op je vragen, stuur je best een mailtje naar info@leietoeristen.bequickie wrote:vraagje voor de organisatie
We zouden er graag een 45 doen
Welke splitsingen van de 60 kunnen we dan nemen om aan 45 te komen
Groeten en tot dan!
Malfieboy
- stovie
- Mountainbiker
Tocht passeert voor mijn deur, en toch al vele jaren veel volk. Ben er vorig jaar ook bij geweest en eerlijk gezegd goed meegevallen. Zeer basic georganiseerd, maar wel alles OK! Als ik me goed herinner veel stukken van de blosoroutes streek deerlijk-harelbeke-zwevegem, maar ik zou ook wel eens willen horen van de orga' langs waar ze nu trekken?
Ik rij zeker, maar reken idd niet op hoogtemeters. Met wat regen zal het wel leuk worden
Ik rij zeker, maar reken idd niet op hoogtemeters. Met wat regen zal het wel leuk worden
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
vind tiegem nu ook zo vlak nie!!stovie wrote:Tocht passeert voor mijn deur, en toch al vele jaren veel volk. Ben er vorig jaar ook bij geweest en eerlijk gezegd goed meegevallen. Zeer basic georganiseerd, maar wel alles OK! Als ik me goed herinner veel stukken van de blosoroutes streek deerlijk-harelbeke-zwevegem, maar ik zou ook wel eens willen horen van de orga' langs waar ze nu trekken?