Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Vandaag nog een eigen 'interpretatie' van de route gedaan. Dit is blijft toch echt een leuke route (m.u.v. het groene stuk).
Aan diegene die de route redelijk goed kennen: het parcours omgekeerd rijden is een echte aanrader! Maar hou er wel rekening mee dat de meeste bikers uit de andere richting komen...
Afgelopen weekend de routes Haacht, Rotselaar en Aarschot (en een stukje verder door) aan elkaar proberen te zetten. Het deeltje Rotselaar blijft toch slecht aangeduid en ik verdenk er iemand van pijltjes weg te halen.
Uiteindelijk kom ik wel in Aarschot terecht, maar daar zit een lang stuk Demer tussen en dit is niet de bedoeling denk ik.
Verder is het goed te rijden en zelfs bij nat weer is het meestal niet te erg.
Je kan wel redelijk wat routes aan elkaar rijden als je een beetje planning op voorhand doet.
Navaros wrote:Uiteindelijk kom ik wel in Aarschot terecht, maar daar zit een lang stuk Demer tussen en dit is niet de bedoeling denk ik.
Dat pijltje aan de demer waar je van de dijk af moet heb ik meer niet zien staan dan wel... Als je daar verkeerd rijdt kom je idd in Betekom of Aarschot uit...
Vandaag nog eens in Rotselaar gaan rijden onder een aangenaam zonnetje. De route lag er perfect bij, de bepeiling was echter een andere zaak... Gelukkig ken ik ondertussen de route van buiten.
Er waren op de Wijngaardberg veel wandelaars (de wijnranken zijn aan het rijpen, en de appels zien er ook al goed uit). Ik zag een koppel een hele zak appelen van de bomen plukken, en iets verder waren wandelaars aan het genieten van vers geplukte druiven. Mensen toch, koop uw fruit in de supermarkt of bij de lokale groentenboer hé, dit is diefstal! (sorry moest eruit...).
weer niet in één stuk naar boven geraakt (het h-hart), vooral niet als de versnellingen er niet meteen in geraken
soit, morgen misschien nog ns voor de hemelstraat gaan (stuk gelrode dus)
Zaterdag de blauwe en rode lus gaan rijden van deze Bloso toer.
Knap parcours. Met momenten zwaar wegens veel modder.
Wel jammer dat het pijltje waar je de dijk moet verlaten verdwenen is. Ik ben benieuwd of het gemeentebestuur van rotselaar op mijn mail gaat reageren.