Brede baanbanden
niet te doen
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- absalon
- Mountainbiker
- Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt
Re: foute komma?
Lol dat is maar een goei 50€ waart
Re: foute komma?
amaaaaaaaiOld Skool wrote:http://www.2dehands.be/extra-aanbieding ... &start=100
toch wel ferm derover!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Wat een uitleg jongens. Mag er wel iemand komen naar kijken?kawa wrote:Ik vind deze Trek ook de moeite.
Bijna een hele pagina volgepraat om zijn (te hoge) prijs te verantwoorden, maar blijkbaar heeft hij niet door dat je tegenwoordig een nieuwe voor niet veel meer kan kopen.....
eerst uw zakken leegmaken om te laten zien hoeveel geld er in zit.stevenvde wrote:Wat een uitleg jongens. Mag er wel iemand komen naar kijken?kawa wrote:Ik vind deze Trek ook de moeite.
Bijna een hele pagina volgepraat om zijn (te hoge) prijs te verantwoorden, maar blijkbaar heeft hij niet door dat je tegenwoordig een nieuwe voor niet veel meer kan kopen.....
kdenk da hij em erop moe zetten van zijn vrouw, moar em zelf eigenlijk nie weg wilt doen :pBalder wrote:eerst uw zakken leegmaken om te laten zien hoeveel geld er in zit.stevenvde wrote:Wat een uitleg jongens. Mag er wel iemand komen naar kijken?kawa wrote:Ik vind deze Trek ook de moeite.