23/9/07 Overpelt

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Xaus
Mountainbiker

Post by Xaus »

Waar kan ik ergens het adres terugvinden van de vertrekplaats?
Is het eveneens 10 euro voor de 60km?? :-?
kfcdenbiker
Mountainbiker

Post by kfcdenbiker »

10 euro is inderdaad veel , als ze nu al eens een binnenband zouden geven of iets waar ge iets mee kunt doen , dat zou al veel goed maken denk ik,maar ik kan mij niet herrinneren dat ik daar verleden jaar iets gekregen heb.
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

:roll: :roll: ik ga de 60 doen denk ik , ben ik op tijd terug om naar Neerpelt af te zakken om naar het veldrijden te gaan kijken. :bounce: :bounce:
Ga zaterdag op de weg een 130 doen , het weer word toch zeer goed , voor den tijd van het jaar !!! =D> =D>
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Denk dat ik ook voor de 60 ga,samen met punky aan een rustig tempo.
Ben gebonden aan cardiotraining dus hartslag ni te hoog laten gaan.
Men voorlaatste rit met men Cube.
:(
Maar de Cannondale is onderweg =D>
JaKe0482
Mountainbiker

Post by JaKe0482 »

Terug van de 60 km. Viel best goed mee voor de eerste keer, maar dit zal ook wel liggen aan het parkoer. Vrij vlak en niet al te technisch. 59,5 km op de teller en avg 22,6. Kan ik wel tevreden mee zijn.

Zeer positief aan deze toer, amper asfalt gezien!! =D>
Last edited by JaKe0482 on Mon 24 Sep 2007 21:37, edited 1 time in total.
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Ik neem men fiets van de wagen en rij er 10m mee en lap,spaak over!
Dus maar voor de 40km gekozen aan een rustig tempo.
Schitterende tocht:mooi weer,mooi bos en niet al te druk.
Meer moet dat niet zijn.
=D>
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

Vanmorgen ook naar Overpelt afgezakt maar voor de 80km.
Na een aantal weken op non-actief gestaan te hebben lagen de verwachtingen voor deze eerste marathon (sinds accident dan) niet al te hoog.
Al bij al viel het nog zeer goed mee. Halfweg een dipje gehad maar dat was ik vrij snel te boven.

Het parkoer zelf was in 1 woord schitterend!! =D> =D> =D>
't Begon rustig aan over de weg en zo ging het de bossen in om er maar een paar keer meer uit te komen.
Onderweg heel veel singletracks, smalle bospaden, zandbakken!!! en hier en daar een venijnige klim.

Wat mij wel tegenviel was de bepijling.
Ne keer of 5-6 verkeerd gereden en ik was duidelijk niet de enige :-?
Waar het niet nodig is hangt men 3 pijlen en paadjes die niet goed zichtbaar zijn, door de begroeing bvb, worden maar met 1 pijl aangeduidt #-o #-o #-o

De bevoorradingen waren goed voorzien: sportdrank, fruit, cake en taart.
De locatie voor deze bevoorradingen kon in mijn ogen wel iets beter maar dat werd goed gemaakt door het aanbod ;)

Onderweg een paar keer goed gevloekt op de pijlen maar voor de rest was het een prachtige voormiddag!! =D> =D>
Hier kom ik volgend jaar terug rijden!

Grtz
Thompson Cruzer
Mountainbiker

Post by Thompson Cruzer »

Vanmorgen de 40 km gedaan. Het zonnetje lachte ons toe en de singletracks lagen er verleidelijk bij! Deze tocht kon me voor de tweede keer weer erg bekoren.

Wat me wel van het hart moet is dat er nog steeds "kiekens" zijn die denken dat het hele parcours voor hen alleen bestemd is.
Der reed der mij bekan ene in het decor bij het inhalen in een bocht en dan nog het lef hebben om te zeggen dat ik eerder moet draaien!!

Ik heb m nog nageroepen dat hij miss beter op de GP Paulissen was geweest deze middag. daar rijden de "echten"

Maar heb er mijn voormiddag niet door laten verpesten

Leuke tocht !!
Oldie
Mountainbiker

Post by Oldie »

Deze marathon was een groen orgasme. Voor de gecontesteerde 10EUR leidden de organisatoren ons door het wonderlijke landschap van deze streek. Heide, vennen, de blinkende spinnewebben in de zon. Ik werd en wordt er zowaar lyrisch van. Helm af voor de parcoursbouwers.
kfcdenbiker
Mountainbiker

Post by kfcdenbiker »

wij hebben de 100 gaan rijden,en ik denk dat alles al gezegd is,3 bevoorradingen en het decor was idd helemaal top.toch 10 euro is te veel naar mijn goesting
Post Reply