Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- Cannonneke
- Mountainbiker
Post by Cannonneke »
Op zaterdag nog 'ns 3x blauw/groen gereden en amaai wat een verschil : wat een gespetter ! Het gaat daardoor stukken trager maar echt baggeren is het niet, het rijdt nog steeds vrij vlot. Het zand kwam de dag nadien echter nog uit mijn ogen en oren...
Ik denk wel dat ook de moeilijkste passages berijdbaar zullen blijven, al moet je op die klimmetjes op blauw wel goed sturen en schakelen...
Ik denk wel dat ook de moeilijkste passages berijdbaar zullen blijven, al moet je op die klimmetjes op blauw wel goed sturen en schakelen...
- Pascal Geerts
- Mountainbiker
Post by Pascal Geerts »
Ik ben zondag nog eens geweest, ook rood groen en blauw, in de lekker gietende regen.
Ik vond het eigenlijk in't bos nog goed meevallen, twas wel nat maar't gebagger is er nog nie echt. Ook nog niet echt van die enorme plassen in't midden van de weg waar ge moet rond rijden, zelfs nie op blauw.
Viel allemaal goed mee! (toch voor menne eerste regentocht van dit jaar (ik ben idd ne goei weer mtber))
Ik vond het eigenlijk in't bos nog goed meevallen, twas wel nat maar't gebagger is er nog nie echt. Ook nog niet echt van die enorme plassen in't midden van de weg waar ge moet rond rijden, zelfs nie op blauw.
Viel allemaal goed mee! (toch voor menne eerste regentocht van dit jaar (ik ben idd ne goei weer mtber))
Ik ben vandaag ook nog eens de drie lussen gaan rijden. Het lag er echt perfect bij vond ik. Het lag hard door de vrieskou en er lagen bijna geen vervelende bevroren slijksporen in. Ik denk dat ik Donderdag nog eens terug ga, maar dan zal het wel wat vettiger liggen want ze voorspellen regen voor de komende dagen.
- Cannonneke
- Mountainbiker
Post by Cannonneke »
En mannen, hoe ligt het er tegenwoordig bij ?
't Is maar dat ik daar op 28.12 dus 4 keer groen en blauw MAG rijden hé.
Ik zal maar mijn Jimmy's laten zitten zeker ? Ik heb anders ook nog Scorpions 1.75, maar echt baggeren is dat daar doorgaans niet dacht ik, eerder veel diepe plassen en veel gespets. Dus liever wat meer comfort met een bredere Jimmy. Wat denken jullie ?
't Is maar dat ik daar op 28.12 dus 4 keer groen en blauw MAG rijden hé.
Ik zal maar mijn Jimmy's laten zitten zeker ? Ik heb anders ook nog Scorpions 1.75, maar echt baggeren is dat daar doorgaans niet dacht ik, eerder veel diepe plassen en veel gespets. Dus liever wat meer comfort met een bredere Jimmy. Wat denken jullie ?
- ToM5
- Mountainbiker
Ehm, ik denk da het 5 rondjes zijn van 21 km, het ligt er momenteel heel nat en veregend bij, maar als het een paar dagen niet regent zullen de plassen weer snel verdwijnen. hoe het parkoer juist loopt kan ik pas vrijdag na de laatste coordinatievergadering zeggenCannonneke wrote:En mannen, hoe ligt het er tegenwoordig bij ?
't Is maar dat ik daar op 28.12 dus 4 keer groen en blauw MAG rijden hé.![]()
- Cannonneke
- Mountainbiker
Post by Cannonneke »
Merci Tom. Het exacte parcours ken ik hoor, ik ben naar een tweetal groepstrainingen geweest waar we gegidst werden. Het is gewoon de combinatie blauw/groen en op het einde van de ronden, niet tot aan de sporthal te Kasterlee maar keren aan de school De Mast.
Dus 4 ronden van ong. 26km. Eerder was er idd. sprake van 5x 21km maar dat is gewijzigd
Dus 4 ronden van ong. 26km. Eerder was er idd. sprake van 5x 21km maar dat is gewijzigd
- Cannonneke
- Mountainbiker
Post by Cannonneke »
@ ToM5 : je hebt gelijk, sedert woensdag heeft het niet geregend, en vandaag lag het inderdaad droog. Eigenlijk was het parcours droog gereden door de vele bikers die zoals ik komen trainen voor de duatlon voor Kasterlee, op de modderige stukken was een droog spoor getrokken.
Mijn fiets lag net terug in de wagen, toen het begon te regenen. Geluk gehad
Mijn fiets lag net terug in de wagen, toen het begon te regenen. Geluk gehad